Bu resim deli paraya satıldı!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Doğan

Üye
    Konu Sahibi
Bu resim deli paraya satıldı!

Tam bir çılgınlık... İngiliz ressamın eseri 7,9 milyon dolara, yani 13 milyon TL'ye satıldı. Resimde Beverly Hills'in evhanımını görüyoruz. İşte o resim;
İngiliz ressam David Hockney’nin bir tablosu, ABD’deki Christie’s müzayede evinde düzenlenen açık artırmada, rekor bir fiyat olan 7,9 milyon (13 milyon TL) dolara satıldı.

Ekonomik durgunluğa rağmen çok yüksek fiyata alıcı bulan Hockney’nin 1966-1967 yıllarında yaptığı “Beverly Hills Housewife” (Beverly Hills ev hanımı) adlı, 4 metre uzunluğunda ve 2 metre yüksekliğindeki tablosunun başlangıçta 7 ile 10 milyon dolar arasında satılmasının beklendiği belirtildi. Hockney’nin, bir başka tablosu da 2006 yılında 5,4 milyon dolara alıcı bulmuştu.

Christie’s müzayede evindeki açık artırmada, Claes Oldenburg’un 1976’da yaptığı “Typewriter Eraser” adlı heykeli de yine rekor fiyat olan 2.2 milyon dolara satıldı.


 


turkordu

turkordu

Üye
Neresi güzel bu resimin o parayla git Afrikadaki çocuklara yardim et verdiğin paraya yazık
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Way be biz beleşe gördük........:D
 
Esra Yetiş

Esra Yetiş

Üye
Neresi güzel bu resimin o parayla git Afrikadaki çocuklara yardim et verdiğin paraya yazık

Katılıyorum.Aşırı lükse karşıyım.Hakedilmeyen lükse dha da karşıyım.
İlkokul resimlerine benziyo iki günde yapmıştır eminim.Derinlik yok perspektif yok.
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
Neresi güzel bu resimin o parayla git Afrikadaki çocuklara yardim et verdiğin paraya yazık

olurmu ozaman kime atcak havalarını bu ameriklı zenginler:sopa:

Açlıktan milyonlarca insan ölürken bu tip insanlar asla anlamaz
tok açın halinden ne anlar:bilmem:
 
SlashGun

SlashGun

Üye
Vardır onunda bir hikayesi ..
Biz baktığımız zaman hiç birşey anlamıyoruz ama :)
Elin adamları Trilyonlar verecek kadar birşeyler anlıyolar sanırım ..
Afrika konusuna gelince .. Senin ülkende kaç tana fakir '' insan '' var .. Senin
ülkenin ZENGİN'leri önce kendi insanı için birşeyler yapsın .. Sonra zaten diğer MİLLET'leri
Tartışırız .. ;)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Vardır onunda bir hikayesi ..
Biz baktığımız zaman hiç birşey anlamıyoruz ama :)
Elin adamları Trilyonlar verecek kadar birşeyler anlıyolar sanırım ..
Afrika konusuna gelince .. Senin ülkende kaç tana fakir '' insan '' var .. Senin
ülkenin ZENGİN'leri önce kendi insanı için birşeyler yapsın .. Sonra zaten diğer MİLLET'leri
Tartışırız .. ;)
Benzer bir yorum yapacaktım; gerek kalmamış :)
 
turkordu

turkordu

Üye
Vardır onunda bir hikayesi ..

Biz baktığımız zaman hiç birşey anlamıyoruz ama :)
Elin adamları Trilyonlar verecek kadar birşeyler anlıyolar sanırım ..
Afrika konusuna gelince .. Senin ülkende kaç tana fakir '' insan '' var .. Senin
ülkenin ZENGİN'leri önce kendi insanı için birşeyler yapsın .. Sonra zaten diğer MİLLET'leri

Tartışırız .. ;)

Ben Afrikayı örnek olarak göstermiştim sırf Afrika için bişeyler yapılması gerekmiyor tabiki kendi insanımıza da yardım edicez etmeliyiz de ama olaya millet olarak deilde insani açıdan yaklaşsan daha iyi olurdu:oke:
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
Vardır onunda bir hikayesi ..
Biz baktığımız zaman hiç birşey anlamıyoruz ama :)
Elin adamları Trilyonlar verecek kadar birşeyler anlıyolar sanırım ..
Afrika konusuna gelince .. Senin ülkende kaç tana fakir '' insan '' var .. Senin
ülkenin ZENGİN'leri önce kendi insanı için birşeyler yapsın .. Sonra zaten diğer MİLLET'leri
Tartışırız .. ;)

Bence herkez anladıgı herkezin düşünebilecegi şey sanattır.Bana göre tabiki:pro:
Ben bu resimden çok bişey anlamadım çünkü normal bir ev normal bir kadın sanatsal yapısı vardır diyenlere sormak lazım.Bu resimde gerçekten ne var:hmmm
Ben resim hocasına picossoyu sordugumda "dünyada bazı şeyleri meşhur etmeyi isteyen topluluklar, cemiyetler var derdi.." :allalla: ozaman anlamamıştım ama yaş 22ye gelip bazı şeyleri okuyup araştırınca anlıyorum;
Dünya bazı cemiyetlerin kontrolü altında bu cemiyetleri kendi ırklarını yüceltmek için olamadık şeylere sanat deyip o insanları yüceltiyorlar.Yüzyıllardır...
Dikkat edin hep Hristiyanlardır.....
Biraz araştırınca herşey bilinir.Daha fazla konuyu uzatmıyorum çünkü dışına çıkcaz
Herkeze Saygılar :bigstar: İyi forumlar:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
383
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
378
Haydar
Aziz™
Cevap
14
Görüntüleme
1K
Aziz™
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
897
Haydar
Doğuş Pertez
Cevap
1
Görüntüleme
1K
Mehmet


Üst Alt