Elektrik Olmadığı İçin Devamlı Sevişen Ülke..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
Elektrik Olmadığı İçin Devamlı Sevişen Ülke..

Elektrik Olmadığı İçin Devamlı Sevişen Ülke

Nüfus patlamasına çok ilginç bir savunma yaptılar!

Uganda Planlama Bakanı Efraim Kamuntu, ülkedeki nüfus patlamasını elektrik kesintilerine bağladı.

Kamuntu, Ulusal Kalkınma Planıyla ilgili olarak yaptığı bir konuşmada, elektrik kesintilerinin çiftlerin erken uyumasına yol açtığını söyleyerek, "Dünyanın geri kalanı vardiyalarla çalışırken, biz Uganda'da erkenden yatağa gidiyoruz" dedi.

İnsanları "yataktan çıkarmak" için elektrik altyapısının geliştirilmesi gerektiğini belirten bakan, bunun tarım sektöründe de verimliliği artıracağını
kaydetti. Ugandalıların yüzde 90'ından fazlası düzenli olarak elektrik alamıyor. Ulusal Nüfus Müdürlüğünün istatistiklerine göre Uganda, yüzde 3,4'lük
nüfus artışıyla dünyanın nüfus artışının en yüksek olduğu ülkeleri arasında bulunuyor. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: >>_MaXiciX_<<, emre_1905_gs, dinccine ve 1 kişi daha


Lion's Claw

:ehe:ehe
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
...Bence o palavra onları içinde var o..
 
mihman

mihman

Üye
dünyada ne insanlar var ya
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
Aslında bu da iyi .. Savaşmıyorlar işte :)
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Ne demişler... Savaşma Seviş... :ehe Yok yav yorulur insan :kop:
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
İsrail savaşmayıp sevişseydi, şimdi yaklaşık Çin kadar nüfusu olurdu!..
 
arven_005

arven_005

Üye
uganda planlama bakanıyla işbirliği yapar ülkenin her köşesine condom bayisi açardım elektrikle uğraşmaya gerek kalmazdı :kop:
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Dünyaya condom... Eline condom... Eline, Beline, Cebine condom... :kop:
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
:kop:
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
:kop:
 
burak9400

burak9400

Üye
keşke türkiyede de olsa:D
 
Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
Peki elektrik yokluğundan şikayetçi olan varmıymış acaba ? ...:ehe
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Ohooooo oh...
Bunlar tuttuklarını götürüyorlar demek ki.
Zaten tenleri de siyah, hele bir de karanlıkta iyice kaybolurlar kara kara.

Ugandalı Magundu'ya sormuşlar "karanlıkta karınız ile kız kardeşini nasıl ayırt ediyorsunuz" diye;
Demiş ki;
-Karımın seviştikten sonra gözleri hafif şaşı bakıyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Haydar
Cevap
12
Görüntüleme
859
mc muratx
komando04
Cevap
6
Görüntüleme
596
komando04
yavuzkaraca
Cevap
4
Görüntüleme
529
handci04
Haydar
Cevap
5
Görüntüleme
1K
x-scarface


Üst Alt