"Ligin favorisi G.Saray"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
arslansem

arslansem

Üye
    Konu Sahibi
"Ligin favorisi G.Saray"

"Ligin favorisi G.Saray"


31 Ocak 2009 Cumartesi * 10:20

Eski başkanlarımız Faruk Süren ve Mehmet Cansun, düşüşümüzün faturasının hakemlere kesilmesinin doğru bir politika olmayacağını söyledi.


Eski başkanlarımız Faruk Süren ve Mehmet Cansun, düşüşümüzün faturasının hakemlere kesilmesinin doğru bir politika olmayacağını söyledi.

Süren ve Cansun, Adnan Polat’ın başarılı bir başkan olduğunun altını çizerken takımın sakatlıklar yüzünden sıkıntı yaşadığını dile getirdiler. İkili şampiyonluğun en büyük favorisi olarak sarı-kırmızılıları gösterdi.

Faruk Süren, “Şu bir gerçek ki bu ligin en kaliteli kadrosu Galatasaray’da. Elbette futbol sert bir oyun. Bizim istediğimiz hakemlerin kuralları uygularken çifte standart göstermemeleri. Ancak hatanın da olabileceğini unutmamak gerekir. Kulağıma geliyor. Futbol Federasyonu ve bazı güçler Galatasaray’ı şampiyon yapmayacakmış! Böyle şey olur mu? Türkiye’de şampiyonları federasyonlar mı tespit ediyor? Bu kadronun kapasitesi ortada” diye konuştu.

Mehmet Cansun ise “Hakem hataları hep oluyordu, olacak da. Galatasaray şanssız bir dönemden geçiyor. Dünyada hangi takımın kadrosundan 8 oyuncu çıkarırsanız sıkıntı yaşar. Ayrıca sezon başından bu yana maçlarda sertlik olduğunu da kabul etmek gerekir. Adnan Polat’ın kriz yönetimini gayet başarılı bir şekilde uyguladığını görüyorum. Her ne kadar tablo başarısız gibi gözükse de takımın önünün açık olduğunu unutmamak gerekir” dedi.
 


Dwyane_Wade

Üye
Galatasaray'ı favori göstermeleri normal...Adamlar galatasaraylı zaten...:)
 
arslansem

arslansem

Üye
    Konu Sahibi
Geçen senenin şampiyonuyuz ve kadromuzu dünya çapında yıldızlarla güçlendirdik...Favori tabi ki Galatasaray..Diğer takımlar sürpriz :oke:
 
arslansem

arslansem

Üye
    Konu Sahibi
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
O zaman size nice acılar ;)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Yaşamak diyecektin sanırım :)

Olabilir.
 
arslansem

arslansem

Üye
    Konu Sahibi
Yoo baktım doğru yazmışım ;)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Hadi bakalım..Rastgele. :oke:
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Arkadaşlar ligin favorisi zaten biziz de bu uefayı da alsak hem Türkiye için hemde galatasaray için iyi olur...
 

KAFKASLI4747

Üye
her zaman her yerde en büyük cimbom
 

Dwyane_Wade

Üye
Arkadaşlar ligin favorisi zaten biziz de bu uefayı da alsak hem Türkiye için hemde galatasaray için iyi olur...

Ligin favorisi de siz değilsiniz...Uefa kupasını da alamayacaksınız...Gaziantep'i yenersek sizinle aynı puana geleceğiz...Sanki puan farkı çokmuş gibi konuşmayalım...:)
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Ligin favorisi de siz değilsiniz...Uefa kupasını da alamayacaksınız...Gaziantep'i yenersek sizinle aynı puana geleceğiz...Sanki puan farkı çokmuş gibi konuşmayalım...:)

Dwyane_Wade senin stand-up çı konuşmalarını çok seviyorum:) kendini kandırma en büyük favori Galatasaray.:):):):):)
 
arslansem

arslansem

Üye
    Konu Sahibi
Ligin favorisi de siz değilsiniz...Uefa kupasını da alamayacaksınız...Gaziantep'i yenersek sizinle aynı puana geleceğiz...Sanki puan farkı çokmuş gibi konuşmayalım...:)
Gaziantepi yenin siz önce :D
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Gereksiz/tartışma mesajları silinmiştir.

Konuyla alakası olmayan; bireysel ve gereksiz tartışmalarınızı PM'den veya MSN'den yapınız.

İyi forumlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt