Maxicep'e özel bi yazı..........

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Maxicep'e özel bi yazı..........
Arkadaşlar Winamp'daki unknow denilen artist benim :ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe


Hahahahahaha konudan geri cıkabilirsiniz:ehe

:coold:
 


Mustafa K.

Mustafa K.

Üye
Yapma Yav Benden Bilinmeyen Artist'im :)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Bu espri daha önce eski bir üyemiz tarafından imza konusu yapılmış olup, yemek üstüne dinlenilmemesi tavsiye olunur.
 
iremm

iremm

Üye
Bencede iştah miştah kalmadı :hmmm :ehe
 
Nazy

Nazy

Üye
hadi yaa :)
memnun oldum kardeşim
 
xkadir61

xkadir61

Üye
demek sendin, o meşhur bilinmeyen artist.
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
:ehe:ehe
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Evet arkadaşlar bendim o güzel sarkıları hep ben söylerdim sizin haberiniz olmamış :D
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Prateor arkadasım helal olsun:alkis:alkis 500.000 üye içinden inan iyi hatırlayıp iyi bulmussun:pro2:

Ben bir kere gördüğümü bir kere daha unutmuyorum, öyle bir hafıza var işte :ehe
Sana da helal olsun bu arada, kullanıcı adımı bu kadar yanlış yazan olmamıştı :ehe
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye

Ben bir kere gördüğümü bir kere daha unutmuyorum, öyle bir hafıza var işte :ehe
Sana da helal olsun bu arada, kullanıcı adımı bu kadar yanlış yazan olmamıştı :ehe


Nede olsa hukukcusun ezberin ii olması senin için bi avantaj:ehe
Nası ama bende bi yerde yazılanları hiç unutmam senin hukukçu olduğunu bi yazıda okumustum:ehe
 

cLuBBeRzAn-CoCo

Üye
:ehe:ehe
 

mobydock

Üye
:d :d :d
 
kavutlar

kavutlar

Üye
bidaha böle şeyler yapıcağın zaman söylede montumuzu giyelim ! :)

zira hava soğuk esprilerinde maşallahı var :)
 
eren6523

eren6523

Üye
yorumsuz :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt