Bayana Şiddete Karşıyız

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Pure Life

Pure Life

Üye
son günlerde süreklı bu tür tartışmaları görüyorum ve gerçekden çok fazla üzüldüğümü belirtmek isterım

ahmet yan yana resim çektırdığın sevgiline sen vurabılırmısın hak etse bile bir düşün yaşadıgınız o kadar güzel anılar yaşadığın birine vurabılırmısın o senden güçsüz sana aynı şekilde tepki veremez hiç için acımazmı ona vurduğun zaman .......

alperen bana mesajında hiç bir kadına el kadırmam demiştın şimdide başka bişi dıyorsun bu ne yaman çelişki

Bakın arkadaşlar küçük bir durum gibi gözüküyor ama bu anlayış aile içi şiddete gebedir. Anlıyorum belki aile ortamınız bu şekilde olabılır. Ama bu sosyal bir sorundur. Heleki bir annenin şiddet görmesi demek çocukların içinde derin yaraların açılması demekdir.Kendi annenizden olaya bakın onun ağlamasına dayanabilirmisiniz.Bide küçük bir çocuksa bu direk bilinç altına yerleşir. İlerde evledınızdan gördüğünüz ve hoşunuza gitmeyen davranışların aslında geçmişte tohumunu siz ekmiş olabilirsiniz. Mutlu bir aile sağlıklı nesil yetiştirir. Size tavsiyem el kaldıracağınız bir kadınla sakın evlenmeyin.....
 


ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Tamemen katılıyorum demedim. Ama 15 yaşındaki kıza önce güzelce adam akıllı 30 yaşındaki biriyle birlikte olmaması gerektiği, düşüncesinin sevgi değil cinsellik olabileceği, onu kullanabileceği anlatılır. Ve o kız bu anlatılanlara kulak vermeyip yine bildiğini okursa el kaldırılabilir.
Sence ne yapmalı peki?
 
Pure Life

Pure Life

Üye
Caydırıcı cezalar verile bilir ama bu cezalar şiddet içirmemeli çünkü süreklı şiddet gören bir kız bir zaman sonra çocuk şiddete aldırmaz ;)
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Dj Airmax™;1183171' Alıntı:
Caydırıcı cezalar verile bilir ama bu cezalar şiddet içirmemeli çünkü süreklı şiddet gören bir kız bir zaman sonra çocuk şiddete aldırmaz ;)
Peki yine aynen bildiğini okumaya devam ederse. Ve onarılması çok zor olan hatayı yaparsa? 30 yaşındaki bir adam kızı kullanıp bir kenara atıp gittiği zaman mı daha çok psikolojisi bozulur? Yada diğer türlü mü? Ve ayrıca dayak hiçbir zaman kesin sonuç vermeyeceği gibi ters de tepebilir. Orantıyı kurmak lazım. Bu konu çok uzar gider. Herkes konuda gecen kızın kardeşi olduğunu düşünüp o şekilde yorum yaparsa daha doğru olur.
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Dj Airmax™;1183153' Alıntı:
son günlerde süreklı bu tür tartışmaları görüyorum ve gerçekden çok fazla üzüldüğümü belirtmek isterım

ahmet yan yana resim çektırdığın sevgiline sen vurabılırmısın hak etse bile bir düşün yaşadıgınız o kadar güzel anılar yaşadığın birine vurabılırmısın o senden güçsüz sana aynı şekilde tepki veremez hiç için acımazmı ona vurduğun zaman .......

alperen bana mesajında hiç bir kadına el kadırmam demiştın şimdide başka bişi dıyorsun bu ne yaman çelişki

Bakın arkadaşlar küçük bir durum gibi gözüküyor ama bu anlayış aile içi şiddete gebedir. Anlıyorum belki aile ortamınız bu şekilde olabılır. Ama bu sosyal bir sorundur. Heleki bir annenin şiddet görmesi demek çocukların içinde derin yaraların açılması demekdir.Kendi annenizden olaya bakın onun ağlamasına dayanabilirmisiniz.Bide küçük bir çocuksa bu direk bilinç altına yerleşir. İlerde evledınızdan gördüğünüz ve hoşunuza gitmeyen davranışların aslında geçmişte tohumunu siz ekmiş olabilirsiniz. Mutlu bir aile sağlıklı nesil yetiştirir. Size tavsiyem el kaldıracağınız bir kadınla sakın evlenmeyin.....


Daha önceki bir kız arkadaşıma vurdum, hemde cafenin ortasında herkesin içinde vurdum. Sebep: Aldatmak.

Pişmanda değilim yaptığımdan, bugün olsa yine yaparım. O erkekten bu erkeğe gezerken o bana acıdı mı da benim ona acımamı bekliyorsun. Cevap yeterli mi senin için?

Anlık karar verdiğim ve asla da pişman olmayacağım kararlardan biridir bu. Kesinlikle de içim çok rahat. ;)
 
Pure Life

Pure Life

Üye
Peki yine aynen bildiğini okumaya devam ederse. Ve onarılması çok zor olan hatayı yaparsa? 30 yaşındaki bir adam kızı kullanıp bir kenara atıp gittiği zaman mı daha çok psikolojisi bozulur? Yada diğer türlü mü? Ve ayrıca dayak hiçbir zaman kesin sonuç vermeyeceği gibi ters de tepebilir. Orantıyı kurmak lazım. Bu konu çok uzar gider. Herkes konuda gecen kızın kardeşi olduğunu düşünüp o şekilde yorum yaparsa daha doğru olur.

Dayak attıgında yine bildiğini okudu ozaman ne yaparsın alperen öldürürmüsün onu?


Daha önceki bir kız arkadaşıma vurdum, hemde cafenin ortasında herkesin içinde vurdum. Sebep: Aldatmak.

Pişmanda değilim yaptığımdan, bugün olsa yine yaparım. O erkekten bu erkeğe gezerken o bana acıdı mı da benim ona acımamı bekliyorsun. Cevap yeterli mi senin için?

Anlık karar verdiğim ve asla da pişman olmayacağım kararlardan biridir bu. Kesinlikle de içim çok rahat. ;)
Peki ahmet diyelim başka bir kız arkadaşın var ama bunu sen aldattın.O kız sana senin uyguladığın gibi bir ceza verebilirmi? Verdiğinde nasıl karşılarsın? Onun sana vurması seni ne kadar etkiler?
 
dreamnurse

dreamnurse

Üye
Bir ayrım yapılması gerekiyor:

1) Kadın ve erkek eşittir.
Burada kastedilen haklara sahip olma ve hakları kullanıp kullanmama özgürlüğü bakımından eşit olmaktır. Kadın ve erkek "insan" sıfatları ile, yasalar önünde eşittir!..

2) Kadın ve erkek eşit değildir.
Burada kastedilen ise biyolojik, psikolojik, fizyolojik gibi çeşitlemelerdeki eşit olmama halidir.
Kadının duygusal-düşünsel dünyası farklı, erkeğinki farklıdır. Hepsinden öte biri XX, biri XY kromozomu taşıyor, nasıl eşit olabilirler ki...

Bu tartışmadaki hata "eşit" kelimesini yanlış anlamaktan kaynaklanıyor.
Hangi konuda eşitlikten bahsediliyor, bunun ve özellikle de mutlak eşitliğin aslında eşitlik olmadığının bilinmesi gereklidir (gini katsayısı, lorenz eğrisi, iktisat derslerinden biliyorsundur sen Ahmet :ehe).

Yasaların önünde eşit olmaktan bahsettim ancak bir konu daha var.
Kadın hakları, çocuk hakları, hayvan hakları, işçi hakları, tüketici hakları gibi ayrıca bir takım haklar tahsis edilmiştir.
Bunun nedeni, -çeşitli durumlardan dolayı- güçsüz olan bir kesimin, -aynı durumlardan dolayı- kendisinden daha güçlü olanlar tarafından düzenli ve sürekli olarak mağdur edilmesinin önüne geçmektir.

Kadınlar, sırf kadın olduklarından dolayı şiddete uğrarlar ama erkekler sırf erkek olduklarından dolayı şiddete uğramazlar :) Bu nedenledir ki Ahmet, erkek hakları savunulmaz, işçi hakları vardır mesela erkekler de içine girer, eşcinsel hakları vardır ki erkekler (kısmen de olsa :ehe) içine girerler.

Sonuç olarak kadın ve erkek eşit değildir. Ancak güçlülerin, güçlü oldukları özellikleri dolayısıyla haksız yere kendilerinden güçsüz olanları ezmesine müsaade edilemez.

Konuda ise şiddet söz konusudur. Burada mesaj yazan kişilerin şiddeti haklı görmesine anlam veremiyorum. Şiddet kullanarak çözüme ulaşmaya çalışmak acizliğin en çarpıcı göstergesidir!
ne kadar güzel açıklamışsın olayı :oke:
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Dj Airmax™;1183554' Alıntı:
Dayak attıgında yine bildiğini okudu ozaman ne yaparsın alperen öldürürmüsün onu?



Peki ahmet diyelim başka bir kız arkadaşın var ama bunu sen aldattın.O kız sana senin uyguladığın gibi bir ceza verebilirmi? Verdiğinde nasıl karşılarsın? Onun sana vurması seni ne kadar etkiler?


Aldatmak mı? Aldatacak kadar şeref yoksunu bir insan değilim. Dolayısıyla bunun lafı bile olmaz. Ayrıca aldatma gerekçesini de yazarım ama foruma uygun olmaz. Kısaca bahsedeyim birlikte olmak istemesi ama benim reddetmem. Anladın mı? Bu kıza vurmayacaksın da kime vuracaksın?

Aaa aşkım sağol ya ben yapmadım sen başkalarıyla yaptın dememi falan mı bekliyordun?

Ben dayağı savunmuyorum, sadece bazı yerlerde gereklidir dedim ve bunun arkasındayım. Sadece gerektiği yerde. Orda hiç bir şey demeden çekip gittiğimde benim içime oturacağına, onun içine otursun ömür boyu.

Daha fazlada uzatmanı, eski konulara girmeyi pek istemiyorum...
 
Pure Life

Pure Life

Üye
Aldatmak mı? Aldatacak kadar şeref yoksunu bir insan değilim. Dolayısıyla bunun lafı bile olmaz. Ayrıca aldatma gerekçesini de yazarım ama foruma uygun olmaz. Kısaca bahsedeyim birlikte olmak istemesi ama benim reddetmem. Anladın mı? Bu kıza vurmayacaksın da kime vuracaksın?

Aaa aşkım sağol ya ben yapmadım sen başkalarıyla yaptın dememi falan mı bekliyordun?

Ben dayağı savunmuyorum, sadece bazı yerlerde gereklidir dedim ve bunun arkasındayım. Sadece gerektiği yerde. Orda hiç bir şey demeden çekip gittiğimde benim içime oturacağına, onun içine otursun ömür boyu.

Daha fazlada uzatmanı, eski konulara girmeyi pek istemiyorum...
Evet bencede uzatmanın bır anlamı yok ;) Benim buna benzer bişi geldi başıma ama ben oturup ağladıgımla kaldım:(
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Dj Airmax™;1183991' Alıntı:
Evet bencede uzatmanın bır anlamı yok ;) Benim buna benzer bişi geldi başıma ama ben oturup ağladıgımla kaldım:(


İşte sen ağlamışsın ben 1 damla gözyaşı dökmedim. Çünkü içim rahattı artık ona ömür boyu unutamayacğı bir ders verdiğime inanıyorum. ;)
 
iremm

iremm

Üye
15 yaşındaki kızın 30 yaşında sevgilisi varsa o kızı sizinde dövmeniz gerekirdi. 30 yaşında adam 15 yaşındaki kızda sadece bacak arasını arar, 15 yaşındaki kızda 30 yaşında adamdan baba şevkati bekler ama adamın istediği olur.

Ayrıca bayana şiddet gerektiğinde uygulanır. Erkek-Kadın lafa gelince eşitse gerisi hikaye. Sadece hakedene tabiki...


:alkis:oke::oke:
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ahmet yanlış tavırlar koyuyorsun ortaya:(
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Dj Airmax™;1183554' Alıntı:
Dayak attıgında yine bildiğini okudu ozaman ne yaparsın alperen öldürürmüsün onu?
Dayağın kesin bir sonuç getireceğini söylemedim. Kaldı ki bu dayak tek taraflı olmaz. Şayet sonuç alınamazsa. Diğer taraf tanınmayacak hale getirilir :cool Bu kesin çözüm sağlar :naughty:
 
c3r3n

c3r3n

Üye
15 yaşındaki kızın 30 yaşında sevgilisi varsa o kızı sizinde dövmeniz gerekirdi. 30 yaşında adam 15 yaşındaki kızda sadece bacak arasını arar, 15 yaşındaki kızda 30 yaşında adamdan baba şevkati bekler ama adamın istediği olur.

Ayrıca bayana şiddet gerektiğinde uygulanır. Erkek-Kadın lafa gelince eşitse gerisi hikaye. Sadece hakedene tabiki...

:oke:
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Türk Ceza Yasası'ndan;
Kasten yaralama
MADDE 86. - (1) Kasten başkasının vücuduna acı veren veya sağlığının ya da algılama yeteneğinin bozulmasına neden olan kişi, bir yıldan üç yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır.
(2) Kasten yaralama suçunun;
a) Üstsoya, altsoya, eşe veya kardeşe karşı,
b) Beden veya ruh bakımından kendisini savunamayacak durumda bulunan kişiye karşı,
c) Kişinin yerine getirdiği kamu görevi nedeniyle,
d) Kamu görevlisinin sahip bulunduğu nüfuz kötüye kullanılmak suretiyle,
e) Silâhla,
İşlenmesi hâlinde, iki yıldan beş yıla kadar hapis cezasına hükmolunur.



Neticesi sebebiyle ağırlaşmış yaralama
MADDE 87. - (1) Kasten yaralama fiili, mağdurun;
a) Duyularından veya organlarından birinin işlevinin sürekli zayıflamasına,
b) Konuşmasında sürekli zorluğa,
c) Yüzünde sabit ize,
d) Yaşamını tehlikeye sokan bir duruma,
e) Gebe bir kadına karşı işlenip de çocuğunun vaktinden önce doğmasına,
Neden olmuşsa, yukarıdaki maddeye göre belirlenen ceza, bir kat artırılır. Ancak, verilecek ceza, birinci fıkraya giren hâllerde üç yıldan, ikinci fıkraya giren hâllerde beş yıldan az olamaz.
(2) Kasten yaralama fiili, mağdurun;
a) İyileşmesi olanağı bulunmayan bir hastalığa veya bitkisel hayata girmesine,
b) Duyularından veya organlarından birinin işlevinin yitirilmesine,
c) Konuşma ya da çocuk yapma yeteneklerinin kaybolmasına,
d) Yüzünün sürekli değişikliğine,
e) Gebe bir kadına karşı işlenip de çocuğunun düşmesine,
Neden olmuşsa, yukarıdaki maddeye göre belirlenen ceza, iki kat artırılır. Ancak, verilecek ceza, birinci fıkraya giren hâllerde beş yıldan, ikinci fıkraya giren hâllerde sekiz yıldan az olamaz.
(3) Kasten yaralamanın vücutta kemik kırılmasına neden olması hâlinde, kırığın hayat fonksiyonlarındaki etkisine göre, bir yıldan altı yıla kadar hapis cezasına hükmolunur.
(4) Kasten yaralama sonucunda ölüm meydana gelmişse, yukarıdaki maddenin birinci fıkrasına giren hâllerde sekiz yıldan oniki yıla kadar, ikinci fıkrasına giren hâllerde ise oniki yıldan onaltı yıla kadar hapis cezasına hükmolunur.

Attığınız acı verici hafif bir tokat bile kasten adam yaralama suçu tanımına girer.
Ve eğer tekmeyi savurduğunuz o 15 yaşındaki kızın bağırsağını patlatırsanız ve zaten kanser olan bu kız yoğun bakımda can verirse, şiddeti çözüm olarak görenler karşılarında beni bulacaklar! :)

Sizi 16 yıla varacak şekilde hapse göndermek benim için çok ama çok keyif verici olacak!..

Şiddet, hayvan terbiyesinde kullanılır! Günümüzde kendini insan tanımı içinde gören hiç kimse şiddet kullanmak yoluyla sorunlarını çözüme kavuşturmaz!..

Burada Türkiye Cumhuriyeti Kanunları uygulanır; orman kanununu uygulamak isteyenler ormana gitsin lütfen!.. Evrimlerini tamamlasın öyle gelsinler zahmet olmazsa...

Kız haklı veya değil, kızın babası nerden bilecek hakikati? Tanrı değil ya! Elbette kızına güvenecek. O kızın kemiklerini kıran 30 yaşındaki adamı 8 yerinden vurup öldürdüğünde ne olacak?
30 yaşındaki adam haklı veya değil. Nerden bilecek hakikati 30 yaşındaki adamın kardeşi? Tanrı değil ya! Elbette kardeşini haklı görecek. O kızın babasının boğazını kestiğinde ne olacak?
Kız suçlu veya değil. Nerden bilecek hakikati kızın kardeşi?..

Bu olay sizin bahsettiğiniz şekli ile zaten Anadolu'nun ve dünyanın geri kalmış yerlerinde tecrübe edilmiştir!.. Sonu da hiç hayırlı değildir.

Mağara devrinden bu güne çok yol katetmiş olan günümüzün modern insanının medeni olmasındaki en belirleyici özelliklerden ikisi;
1) Kaba kuvvet ile sorunlarını çözmeye çalışmamasıdır.
Zira sinirlendiğinizde böbrek üstü bezlerinizin bedeninize pompaladığı adrenalinin size hissettirdiğinin tam aksine, her zaman için sizden daha güçlü biri vardır. Büyük balığın küçük balığı yediği yer vahşi hayattır, burası değil!..

2) Hakkını arama iradesini bir üst otorite olan devlete bırakmasıdır.
Zira aksi halde burası Teksas'a döner...

Vahşileşmenin manası yok.

Sonuç olarak;
Duruma bakıp tersliği görüp hüküm verenler durumu yaratan sebeplere bir insinler!..
15 yaşındaki kızım 30 yaşındaki bir adamla beraber olsa (ve her nedense yukarıdaki bir mesajda dünyanın sonu gibi zikredildiği üzere "o çok kötü şey"(?!) olsa) döner de kendime bakarım, ben nerde hata yaptım diye!..
Kızı döversin ertesi gün evden kaçar hayat kadını olur!..
Eski sevgilim beni aldattığında dönüp de kendime sordum ben nerde hata yaptım diye... Güveneceğin insanı doğru seçeceksin! Kızını iyi yetiştireceksin!

Yoksa yarın öbür gün ektiğin kötü tohum çirkin ağaç verdiğinde ağacı tekmelemenin manası yok!..
Hatayı yapan, sonucuna katlanır!..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt