Bayana Şiddete Karşıyız

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bayana Şiddete Karşıyız
Merhabalar,

Arkadaşlar ben lise okuyorum biliyor musunuz bilmiyorum ama size bugün başımdan gecen bir olayı anlatacağım,

Bugün okula gidiyordum, biz okula gitmeden önce erkek arkadaşlar ile köşede toplanırız. Neyse köşede muhabbet ediyorduk, bende yola bakıyordum. Bir baktım 30 yaşlarında bir adam 15 yaşındaki 9. sınıf öğrencisini tekme tokat dövüyor. Arkadaşlar ile gittik adamlar ile aramızda biraz münakaşa oldu. Bizim arkadaşlarda polisi aradı. Kızın sevgilisi çıktı adam. Arkadaşlar kadına olan şiddete yönelik bizde tepkimizi bu konu üzerinde gösterelim.
 


ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
15 yaşındaki lise 9. sınıf öğrencisi bir kızın sevgilisi 30 yaşlarında bir adam ha!!!
Dİyecek başka bir söz kalmıyor. Sözün bittiği yer.
 
piri.reis

piri.reis

Üye
sanki dayağı haketmiş o.
ders alsın bu olaydan.
babası yaşındaki adamla ne işi varmış.
dayağı yiyip adamın nasıl biri olduğunu anlaması iyi olmuş.
yoksa o yolun yolcusu olurdu.
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
15 yaşındaki kızın 30 yaşında sevgilisi varsa o kızı sizinde dövmeniz gerekirdi. 30 yaşında adam 15 yaşındaki kızda sadece bacak arasını arar, 15 yaşındaki kızda 30 yaşında adamdan baba şevkati bekler ama adamın istediği olur.

Ayrıca bayana şiddet gerektiğinde uygulanır. Erkek-Kadın lafa gelince eşitse gerisi hikaye. Sadece hakedene tabiki...
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
sanki dayağı haketmiş o.
ders alsın bu olaydan.
babası yaşındaki adamla ne işi varmış.
dayağı yiyip adamın nasıl biri olduğunu anlaması iyi olmuş.
yoksa o yolun yolcusu olurdu.

Bence dayağı hak etmedi ama gelen polislerede dayak yemediğini ve şikayetci olmadığı söyledi :allalla:
 

jöly

Üye
korkmuştur tabii kız...:(ama 30 yaşındaki adamla ne işi varmış...:@bu arada bayana şiddeti uygun gören van_hoijdonk'u da kınıyorum...:@
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
korkmuştur tabii kız...:(ama 30 yaşındaki adamla ne işi varmış...:@bu arada bayana şiddeti uygun gören van_hoijdonk'u da kınıyorum...:@


Şiddetin ayrımı olmaz, bayana şiddete hayırsa erkeğe şiddete de hayır. Ama hiç böyle kampanyalar konuşmalar olmuyor. Fakat kadın-erkek eşit demiyor musun? Eşitse o zaman dayağa vs karşıysan herkese karşı olacaksın. Birine karşı diğerine değil olmaz.

Erkeğe şiddete hayır kampanyası görmeden bayana şiddetin gerektiğinde uygulanması gerektiğine inanıyorum çünkü kadın-erkek eşit. Eğer eşit değil dersen ona göre davranayım bende bundan sonra bayanlara, 2. sınıf gibi mesela. :)
 

jöly

Üye
Şiddetin ayrımı olmaz, bayana şiddete hayırsa erkeğe şiddete de hayır. Ama hiç böyle kampanyalar konuşmalar olmuyor. Fakat kadın-erkek eşit demiyor musun? Eşitse o zaman dayağa vs karşıysan herkese karşı olacaksın. Birine karşı diğerine değil olmaz.

Erkeğe şiddete hayır kampanyası görmeden bayana şiddetin gerektiğinde uygulanması gerektiğine inanıyorum çünkü kadın-erkek eşit. Eğer eşit değil dersen ona göre davranayım bende bundan sonra bayanlara, 2. sınıf gibi mesela. :)
sen zaten bayanları 2.sınıf vatandaş gibi görüyorsun...hemen her konudaki yorumların bende bunu çağrıştırıyor...ben bayana da erkeğe de çocuğa da şiddete karşıyım...şiddetin her türlüsüne karşıyım yani...şiddet hiçbir sorunun çözümü olamaz...
 
tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
Bayana şiddete karşı değiliz :D:D:D:D Bayana şiddet şart :kop: bayan şiddetsiz olmaz :kop:
Bayanlar çiçektir şiddetle sevilmelidir kesinlikle kalbi kırılmamalıdır :)
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
sen zaten bayanları 2.sınıf vatandaş gibi görüyorsun...hemen her konudaki yorumların bende bunu çağrıştırıyor...ben bayana da erkeğe de çocuğa da şiddete karşıyım...şiddetin her türlüsüne karşıyım yani...şiddet hiçbir sorunun çözümü olamaz...


Bana karşı yaptığın suçlamayı kanıtlamanı istiyorum senden. Kanıtlayamazsanda özür dilemen gerekir. :oke:
 

jöly

Üye
Bana karşı yaptığın suçlamayı kanıtlamanı istiyorum senden. Kanıtlayamazsanda özür dilemen gerekir. :oke:
bazen bu sitede bayanların olduğunu unutuyorsunuz...bugün okuduğum yorumlarında "bacakarası" muhabbeti yaptın...bu özellikle hoş değil...kızları küçümsüyorsunuz ve kızların sadece bu tabir ettiğiniz ifadeden olduğunu sanıyorsunuz...bu da senin bayanları 2.sınıf insan yerine koyduğunu gösteriyor bende...haksızsam özürümü de dilerim ama bende yansıttığın durum bu...

not: bütün maxicep önünde özür diliyorum "bacakarası" yorumunu sen değil Alperen yazmış...sende aynı fadeyi kullandığın için sen yazdın sandım...ÖZÜR DİLİYORUM....
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
bazen bu sitede bayanların olduğunu unutuyorsunuz...bugün okuduğum yorumlarında "bacakarası" muhabbeti yaptın...bu özellikle hoş değil...kızları küçümsüyorsunuz ve kızların sadece bu tabir ettiğiniz ifadeden olduğunu sanıyorsunuz...bu da senin bayanları 2.sınıf insan yerine koyduğunu gösteriyor bende...haksızsam özürümü de dilerim ama bende yansıttığın durum bu...


Bugün daha siteye gireli 1 saat oldu dolayısıyla 1 saat içinde yazılan mesajlardan birini kastediyorsunuz. Ben söyliyeyim hangisi olduğunu, bu konunu ilk sayfasına gidin dediğiniz mesajı görün. Orada yazdığımın arkasındayım. Aşkın yaşı yoktur lafı olgunluğa erişmiş bayanlar ve erkekler için kullanılır, 15 yaşında çocuk ile 30 yaşında adam olmaz. Ama 25 yaşında bayan bile 40 yaşında bir erkek birlikte olabilir.

Bacakarası muhabbeti dediğine bakmanı rica ediyorum ve mümkünse tekrar tekrar okumanı anlamını senden bekliyorum. Kimseyi küçümsediğimiz yok. Benim dediğimi anlayabilirsen aslında haklı olduğuma kanaat getirirsin. Dayağın cinsiyeti olmaz dedim, erkekse erkek kadınsa kadın hakedene hakettiğini vericeksin. Bunun kimseyi 2. sınıf görmekle alakası yok.

Ayrıca sitede bayanların olup olmaması benim hiç enterese bile etmiyor. Ben yorum yazarken bir üyenin cinsiyetine bakmıyorum. Ona farklı buna farklı yazmıyorum. Karşımda Maxicep.Com üyesi var ve hepsi eşitler cevap yazarken.

Eğer karşında bayan var diye bir ayrıma gidiyorsan ayrımcılığı sen yapıyorsun. Bayanın farkı ne? Eşit değil miyiz? Eşitiz. E o zaman ;)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Bayan şiddete tabiki de karşıyız..Netice de güç farkı var..Kadın ile erkek bir olamaz..Kıza ya da kadına el kaldıracak kadar şahsım adına hiç bir zaman aciz olmadım , olacağıma hiçbir zaman inanmıyorum..:oke:

Forum içinde terbiye sınırını aşmamak gerekir değil mi? ;)

Ahmet kardeş sen admin sıfatı taşıyorsun ya hani , yazdığın 4.msjı bir daha okursan adminlik sıfatının bu şekilde olmayacağını göreceksindir. :oke:
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Bir ayrım yapılması gerekiyor:

1) Kadın ve erkek eşittir.
Burada kastedilen haklara sahip olma ve hakları kullanıp kullanmama özgürlüğü bakımından eşit olmaktır. Kadın ve erkek "insan" sıfatları ile, yasalar önünde eşittir!..

2) Kadın ve erkek eşit değildir.
Burada kastedilen ise biyolojik, psikolojik, fizyolojik gibi çeşitlemelerdeki eşit olmama halidir.
Kadının duygusal-düşünsel dünyası farklı, erkeğinki farklıdır. Hepsinden öte biri XX, biri XY kromozomu taşıyor, nasıl eşit olabilirler ki...

Bu tartışmadaki hata "eşit" kelimesini yanlış anlamaktan kaynaklanıyor.
Hangi konuda eşitlikten bahsediliyor, bunun ve özellikle de mutlak eşitliğin aslında eşitlik olmadığının bilinmesi gereklidir (gini katsayısı, lorenz eğrisi, iktisat derslerinden biliyorsundur sen Ahmet :ehe).

Yasaların önünde eşit olmaktan bahsettim ancak bir konu daha var.
Kadın hakları, çocuk hakları, hayvan hakları, işçi hakları, tüketici hakları gibi ayrıca bir takım haklar tahsis edilmiştir.
Bunun nedeni, -çeşitli durumlardan dolayı- güçsüz olan bir kesimin, -aynı durumlardan dolayı- kendisinden daha güçlü olanlar tarafından düzenli ve sürekli olarak mağdur edilmesinin önüne geçmektir.

Kadınlar, sırf kadın olduklarından dolayı şiddete uğrarlar ama erkekler sırf erkek olduklarından dolayı şiddete uğramazlar :) Bu nedenledir ki Ahmet, erkek hakları savunulmaz, işçi hakları vardır mesela erkekler de içine girer, eşcinsel hakları vardır ki erkekler (kısmen de olsa :ehe) içine girerler.

Sonuç olarak kadın ve erkek eşit değildir. Ancak güçlülerin, güçlü oldukları özellikleri dolayısıyla haksız yere kendilerinden güçsüz olanları ezmesine müsaade edilemez.

Konuda ise şiddet söz konusudur. Burada mesaj yazan kişilerin şiddeti haklı görmesine anlam veremiyorum. Şiddet kullanarak çözüme ulaşmaya çalışmak acizliğin en çarpıcı göstergesidir!
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Ata dayak cennetten çıkmadır diye boşa dememişler değil mi :)


Bu işin dalgası tabi. ;)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Ata dayak cennetten çıkmadır diye boşa dememişler değil mi :)
Bu işin dalgası tabi. ;)

Cehennemden neyin çıktığını ancak cehennemden gelen bilir deyip sözü söyleyenin şeytani duygularını ortaya çıkartabiliriz :ehe:ehe:ehe
 
ouSahin

ouSahin

Üye
Bir insanı dövmek istersen laflarınlada döversin :) buda bir şiddettir...

Ama gerçekten dayagı hakeden çok insan var..
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
DiaBLoS™;1182644' Alıntı:
Bayan şiddete tabiki de karşıyız..Netice de güç farkı var..Kadın ile erkek bir olamaz..Kıza ya da kadına el kaldıracak kadar şahsım adına hiç bir zaman aciz olmadım , olacağıma hiçbir zaman inanmıyorum..:oke:

Forum içinde terbiye sınırını aşmamak gerekir değil mi? ;)

Ahmet kardeş sen admin sıfatı taşıyorsun ya hani , yazdığın 4.msjı bir daha okursan adminlik sıfatının bu şekilde olmayacağını göreceksindir. :oke:

Diablos ;)
 
Daisy

Daisy

Üye
Bu konu zaten kadına şiddetten ziyade 15 yaşındaki bir kızın 30 yaşındaki bir adamla ilişkisinin etik olmamasıyla alakalı olmuş. Tabii ki adamın yaptığını hiç bir şekilde doğru olarak göremeyiz ama 15 yaşında bir kızın kendisinden yaşça iki kat daha büyük bir adamla ilişki kurmasının sonuçlarını da düşünmesi gerekirdi. Gerçekten her açıdan üzücü bir olay.
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
van_hoijdonk'un bu konudaki görüşlerinin %99'una katılıyorum :cool
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt