EA Sports FIFA 09 v0.5.5 N-GAGE SymbianOS9.1 -ed-BiNPDA

Sponsorlu Bağlantılar

rcep80

Üye
    Konu Sahibi
EA Sports FIFA 09 v0.5.5 N-GAGE SymbianOS9.1 -ed-BiNPDA
EA.Sports.FIFA.09.v0.5.5.N-GAGE.SymbianOS9.1.-ed-BiNPDA



N-Gage is sure growing at a fast pace. Earlier at the Nokia Games Summit it was announced that 2009 will sure see a whole lot of games on the N-Gage Platform and guess what they already have started to pour in. Making in way it’s the ever loved and most anticipated game of the quarter, EA Sports FIFA 09. The game was officially announced for download by ikona over at the N-Gage Blog and at the moment it is available in the showroom tab of your N-Gage client. The best part is that the game is only 4 Mb which is easy for download on EDGE. Thumbs up to Nokia for making N-Gage OTA downloads which is great as it involves no hassle of a PC of what so eve
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: karakas_28, polımıo, minic ve 9 diğerleri


ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Teşekkürler.
 
onradgz

onradgz

Üye
ooo süpeer paylaşım arkadaşım tşkkürler :D
 

musti50

Üye
arkadasim bu full mu yoksa demo mu
 

ererr

Üye
n73 te calısırmı
 

niterun

Üye
tşk n73me nasıl çalıır cevap
 

musti50

Üye
arkadasim bu full deyil patchi yükledim oyunu acarken oyunu denemek istiyormusun diye soruyo ama öbürkülerinde öyle deyil
 
Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
süper oyun.paylasım icin tskler
 

rbatu

Üye
Arkadaşım Buu Alıntıdır. Sitesinden Alınmıştır.Lutfen Emeğe Saygı Arkadaşlar Lütfen Konumuzu Açtıktan Sonra Altına Alıntıdır Yaazalım:bann::bann::bann::bann::bann::bann::bann::bann::bann::bann::bann::bann::bann::bann::bann::bann::bann::bann::bann::bann::bann::bann::bann:
 

rcep80

Üye
    Konu Sahibi
oyun full arkadaşalar ancak bazı tellerde demo modunda oynanıyor.Sorun patch ile ilgili telefonunuza uygun patchi yükleyin... Saygılar
 
deno11

deno11

Üye
cakma paylasım acıkcası,onceden werılen sylerı tekrar tekrar werılmesı sacma forum kalabalıgı resmen...ama elıne saglık ugrasmıssın genede.
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
saol deniycem
 
ELECTRONİC

ELECTRONİC

Üye
Arkdasım gercekten emek verdıysen saol fakat forum yonetıcılerınden rıcam konun kaldırılması ben oyunu cıktıgının ıkıncı gunu konumda yayınladım full olarak tekrardan neden konu acılıyor anlamadıgım sey bu hiç mi forumda gezmedın sen daha once zaten eklenmıs olan dosyaları eklemek forumda kalabalıktan baska bır ıse yaramıo saygılarımla (ELECTRONIC)
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
Arkdasım gercekten emek verdıysen saol fakat forum yonetıcılerınden rıcam konun kaldırılması ben oyunu cıktıgının ıkıncı gunu konumda yayınladım fll olarak tekrardan neden konu acılıyor anlamadıgım sey bu hiç mi forumda gezmedın sen daha once zaten eklenmıs olan dosyaları eklemek forumda kalabalıktan baska bır ıse yaramıo saygılarımla (ELECTRONIC)
haklsın ben seninkini görmemiştim ana sayfada gördüm oyuzden teşekkür ettim yanlış anlama adminlere şikayet ettinmi?:)
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Emeğine Sağlık.
 

ererr

Üye
nasıl yüklriz n73
 

djmatrix

Üye
ark lar bu oyunu sisx e çevirirseniz çok sevinirm
 
sertaç_sertaç

sertaç_sertaç

Üye
bende bunu arıyodum çok saol
 

rcep80

Üye
    Konu Sahibi
ya bi paylasım yapalım dedik pişman ettiniz neyse sömürmeye devam edelim o zaman paylasıma gerek kalmıyor nasıl olsa siz bizden önce paylaşıyorsunuz dimi SAYGILAR....
 
Lacoste

Lacoste

Üye
Paylaşım Icın Tesekkurler :oke:
Yükledim Oynuyorum N95 te süperr!
 

Benzer Konular

Cevap
7
Görüntüleme
835
Silinen Üye 2625978
PALA.
Cevap
46
Görüntüleme
4K
PALA.
Halil Caglar
Cevap
12
Görüntüleme
2K
PALA.
TheNightMare.
Cevap
0
Görüntüleme
498
TheNightMare.


Üst Alt