BURUN KARŞTIRMAK...(bööğğğ,,ığğğ dediğimz seye bakn siz hele...)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
dreamboys69

dreamboys69

Üye
    Konu Sahibi
BURUN KARŞTIRMAK...(bööğğğ,,ığğğ dediğimz seye bakn siz hele...)
BURUN KARŞTIRMAK...(bööğğğ,,ığğğ dediğimz seye bakn siz hele...) Avusturya'daki Innsbruck Üniversitesi akciğer hastalıkları uzmanı Doktor Friedrich Bischinger, toplumda ayıplanan burun karıştırma sırasında bu organdan çıkarılanların vücuttaki mikroplara karşı koyan etkili bir ilaç olduğunu söyledi.

Özellikle çocukların burunlarını karıştırmalarına engel olunmaması gerektiğini söyleyen Bischinger, 'Burun karıştırmak otomATIk bir reflekstir. Tıbben de çok yararlıdır. Hatta içinden çıkanlar da vücuttaki mikroplara karşı koyan etkili bir ilaçtır, yenmesinde sanıldığı gibi zarar değil yarar vardır' diye konuştu.

Burnun parmakla karıştırılmasının 'mekanik bir temizlik' olduğunu belirten Doktor Bischinger, parmakla yapılan temizliğin mendille yapılandan daha etkili olduğunu söyledi.
 


degerli43

degerli43

Üye
:kop::kop:ilk defa duyuyorum yarın okulda karıştıralım bakalım ne oluyo...
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
gerçekten iyiymiş...efe burnunu karıştırınca kızmak yok artık...kızanın anlını karışlarım:)
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Vay Be..
Halkımızı Bilinçlendirmek Lazım..
Burun Karıştıranlar Derneği mi Kursak Ne ? :ehe

Teşekkürler DreamBoys.. :oke:
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
ms inal bence sen dediğini yap bende imzamda yer vereyim:):)
 
Romantik Prens

Romantik Prens

Üye
teşekkürler :oke:
 
Chops

Chops

Üye
yemek mi :cnfsd:
(tamda nescafe içerken)
 

Solamente

Üye
ıyyy adı bile çirkin ama bak faydalarına yaa :) tşkler paylaşım için
 
eltu

eltu

Üye
Bence karıştırmak yerine hınkıralım heheheh
 

dico_06

Üye
bbböööööööğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğ :kop::kop::kop::kop:öööööööööğ
 
ramazan12345

ramazan12345

Kapalı Hesap
yararı varsa fikri öne süren doktor kendi burun pisligini yemeye başlasın....
 

aspıre

Üye
içi temiz dışı pisss
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Midem... :(
 
lazyboy

lazyboy

Üye
o yenirmi yaw :p
 
SeRHaT44

SeRHaT44

Üye
karıştırmak neyse de yemek iğrenç olur

:kop:
 

cLuBBeRzAn-CoCo

Üye
burun karıştırmak mı ıyy faydalarına bak be
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
düşünsenize sokakta gezerken herkesin eli burnunda
 
c3r3n

c3r3n

Üye
:ehe ilginç...
 
ixamar

ixamar

Üye
ilginççç
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Pure Life
Cevap
91
Görüntüleme
29K
yaren_dede
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
627
Haydar
Cevap
47
Görüntüleme
3K
Praetor
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
491
Haydar


Üst Alt