Monopoly 2008

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Monopoly 2008

Monopoly; hepsine sahip ol fantezisinin bir sonraki halidir. Mirasınız
ve Monopoly mülklerini alma hayalinizden başka birşeyiniz yok. Gerçek
zamanlı 3 boyutlu bir ortamda yatırım yapın, binalar dikin ve
rakiplerinizi hacizli duruma düşürün.





Rar Password : www.shareme.org
 


alper68

Üye
monopoly 2008 in 128-160 telefon için warmı bulabilir misin yinede emğe saygı
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica Ederim... Ne Demek İstediğini Anlıyamadım... :S
 
handful1907

handful1907

Üye
monopoly 2008 in 128-160 telefon için warmı bulabilir misin yinede emğe saygı

yani demek istiyoki monopoly 2008 in 128*160 ekran boyutundaki telefonlara uyarlanmış sürümünü istiyo
 
zahid12

zahid12

Üye
saol kardeş
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yani demek istiyoki monopoly 2008 in 128*160 ekran boyutundaki telefonlara uyarlanmış sürümünü istiyo

Valla Tercümen İçin Teşekkür Ederim... :) Valla Bulursam Paylaşırım... :)

Rica Ederim Arkadaşlar İyi Oyunlar... (:
 
handful1907

handful1907

Üye
bn bu oyunu indirdim. ama calıştıramadım :agla
içinde hiç .exe dosyası yok ki ne oyun yükleniyo, ne oyun calışıyo
ayrıca bütün zip dosyalarını da actım :@

bi el atıversen ii olur :ehe
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İndirdiğin Dosyanın İçeriğinin Bir Ekran Görüntüsünü Al Buraya Koy Bakalım Bi...
 
FATİH_58

FATİH_58

Üye
türkce mi yoksa anlamıyom
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İngilizce Arkadaşım... Türkçedir Die Birşey Yazıyormu...
 

mustafa1293

Üye
Kardeş şifre ne oyunun
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Password Koymadığımı Hatırlıyorum... İstersen Bi BaD_BoY Yada Ue-Gazi Dene...
 
by_turkuaz

by_turkuaz

Üye
bn bu oyunu indirdim. ama calıştıramadım :agla
içinde hiç .exe dosyası yok ki ne oyun yükleniyo, ne oyun calışıyo
ayrıca bütün zip dosyalarını da actım :@

bi el atıversen ii olur :ehe

arkadasim zaten oyun cep telefonu icin hangi telefon exe calistirir ki? :D:coold:
 
muratrap

muratrap

Üye
bu ne yha misket bombası gibi rar dosyaları var
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
arkadasim zaten oyun cep telefonu icin hangi telefon exe calistirir ki? :D:coold:

Arkadaşım konun yeri neresi ? PC Oyunları bölümü dem... PC Oyunları bölümünde ne olur... ? Bilgisayar oyunları olur demi... Neymiş ? Cep Oyunları değil Bilgisayar oyunları olurmuş... ;)
 
Atakan

Atakan

Üye
Teşekkürler.Ama bu oyunun telif hakları korumalı değil mi?(Öyleyse de öyle olsun.)
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Oyun Tam Sürüm paylaşım değil ki... ;) Telif hakları gereğince demo paylaşımdır... ;)
 
samet_rrr

samet_rrr

Üye
yani adam haklı pc bölümünde cep oyunalrı arıyonuz:nono:
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Tam sürümü lazım bunun yahu çok aradım ama bulamadım:pro:
Bakalım indip şuna, teşekkürler :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt