hafıza kartı çalışmıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

dalgıc09

Üye
    Konu Sahibi
hafıza kartı çalışmıyor
slm arkadaşlar hafıza kartım2 gb lik ama içine 360mb fazla dosya atamıyorum kart okuyucuylada olmuyor daha öncede yazdım ama çare bulamadım her seferinde biçimlendirip deniyorum ama olmuyor yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler
 


schumici

schumici

Üye
birader o zaman kartında bi sorun vardır büyük ihtimal. bence kartını değiş bi de öyle dene:oke:
 

neco53

Üye
hafıza katını değişirsen ozaman
olur.. bana da oldu 4 kere hafıza kartı değiştim
 
safakk

safakk

Üye
aldığınız kart büyük ihtimalle orjinal 2gb değil hani bi aralar 1 gb lık kartı 2 gb yapalım diye bişi dolaşıyordu ya o programla büyük ihtimalle 360 mblık sorunlu bir kartı 2 gb yapıp satışa çıkarmışlardır yapacağınız şey aldığınız yer ile bu konuyu görüşmek...
 

dalgıc09

Üye
    Konu Sahibi
anladım kardeş bilgin için teşekkür ederim ama sorun şu daha önce 1700mb kadar kullandım kartı bilgileri pc ye attım güncelledim tekrar atmak istediğimde böyle sorunla karşılaştım
 
safakk

safakk

Üye
anladım kardeş bilgin için teşekkür ederim ama sorun şu daha önce 1700mb kadar kullandım kartı bilgileri pc ye attım güncelledim tekrar atmak istediğimde böyle sorunla karşılaştım
:hmmm ozaman yanlışlıkla benim bahsettiğim işlemi yapmış olabilirsin yada bir şekilde başka bi hasar oluşmuştur tam bilemicem :hmmm
 

dalgıc09

Üye
    Konu Sahibi
ama bana 2 yıl garantili dediler kartı götürdüm başka zaman uğrayın burada deneyelim dediler en güzelide bu sanırım bi müddet sonra götüreyim denesinler bakalım ne olacak
 
safakk

safakk

Üye
ama bana 2 yıl garantili dediler kartı götürdüm başka zaman uğrayın burada deneyelim dediler en güzelide bu sanırım bi müddet sonra götüreyim denesinler bakalım ne olacak
en doğrusunu yaparsın bencede :oke:
 
schumici

schumici

Üye
ama bana 2 yıl garantili dediler kartı götürdüm başka zaman uğrayın burada deneyelim dediler en güzelide bu sanırım bi müddet sonra götüreyim denesinler bakalım ne olacak
birader sen başka zaman neden uğruycakmışsın. istediğin zaman git benim bu kartımı yapın bozuksa değiştirin de. bu senin hakkın. iyi valla bugün git yarın gel yarın git öbür gün gel öbürgün git bi daha gelme... dostum sen istediğin zaman git yaptır çünkü yapmak zorundalar.
 

dalgıc09

Üye
    Konu Sahibi
haklısın ama ya bu sefer bunu biz satmadık derlerse ne olacak adam gerekirse itiraz eder elimizde kanıtta yok
 
schumici

schumici

Üye
elinde faturası yok mu kartın ya da garanti belgesi?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt