Samsung Galaxy S3 Satışları 19 Milyonu Devirdi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
klongs

klongs

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy S3 Satışları 19 Milyonu Devirdi

Yılın 3. çeyreğine girilmesi ile birlikte firmalar 2. çeyrek raporlarını yayınlamaya başladı. Bu firmalarda biri olan Samsung da raporunun tamamını yayınlamasa da Galaxy serisi akıllı telefon ve cihazlarının büyük başarısı üzerine vurgu yapılıyor.

Samsung Galaxy S3 tanıtımından önce Avrupa kıtasından toplamda 9 milyonu aşkın ön sipariş alan cihazı 1aydan bir kaç gün fazla bir sürede toplamda 19 milyondan fazla Galaxy S3 satışı gerçekleştirdi. Yılın 2. çeyreğinde toplam 50 milyon akıllı telefon satışı gerçekleştiren Koreli teknoloji devinin sadece Galaxy S3 modelinin 19 milyondan fazla satması büyük bir başarı olarak görülüyor.
Akıllı telefon satışından 3.87 milyar dolar net kâr elde ettiği belirtiliyor. Önceki yılın aynı dönemine göre gelirlerinde %79 büyüme olan Samsung’un 2. çeyrek geliri 5.9 milyar dolar seviyesinde.
İçerisinde bulunduğumuz 3. çeyrek(Temmuz-Eylül) içerisinde 2. çeyreğe göre %36 büyüme bekleyen Samsung, Galaxy S3 modelinin başarısından memnun olacağa benziyor.

 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady


Türe

Türe

Üye
Ben 19 milyon olması tahmin ediliyor diye biliyorum :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
MasteLaa

MasteLaa

Üye
20 Milyon demiştim devamı gelecek :naughty:
 
Türe

Türe

Üye
25 milyonda kalır bence :hmmm Yani bu aslında iPhone 5'in çıkış süresine de bağlı olabilir . Bu alanların çoğu zaten Galaxy serisinin daimi kullanıcıları
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
StunnerDead

StunnerDead

Üye
Iphone 5 çıksın dengeler bozulur :)
 
ANIL

ANIL

Admin
büyük başarı ama o 20 milyonun içinde ben olmayacağım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: doctorrr, Amaru Shady ve StunnerDead
yavuzkaraca

yavuzkaraca

Üye
iyi satış rakamı .ama dediğiniz gibi iphone 5 çıksın dengeler değişir :)
 
MrExpert

MrExpert

Üye
İphone 5 çiksin gorcez ozaman :)
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
samsung temmuzda 10 milyona ulaşmayı planlıyoruz diyordu
 
doctorrr

doctorrr

Üye
ya varya iphone beş çıksın bizim kaymak tabakadan burjuva kesimimiz uçarak gider alır...bazen sırf şu iphone un şişirilmesine karşı marjinal olsun diye aklım androide kayıyor :hmmm :D
 
  • Beğen
Tepkiler: klongs
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
ya varya iphone beş çıksın bizim kaymak tabakadan burjuva kesimimiz uçarak gider alır...bazen sırf şu iphone un şişirilmesine karşı marjinal olsun diye aklım androide kayıyor :hmmm :D

Misilleme yapacaksın yani:D
 
  • Beğen
Tepkiler: doctorrr
StunnerDead

StunnerDead

Üye
Hepiniz ıphone alıyorsunuz ben marjinalim n95 kullanıyorum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt