Nokia C6-01 güncelleme sonrası tema sorunu?

Sponsorlu Bağlantılar

newgamer

Üye
    Konu Sahibi
Nokia C6-01 güncelleme sonrası tema sorunu?
Arkadaşlar az önce yeni bir güncelleme geldi yükledim 265 mb büyüklüğün de ardından, symbian anna güncellemesi geldi 1/2 şeklinde onlarıda yükledim sorunsuz kuruldu. Ama tema kendiliğinden değişti gerçi isim olarak aynı tema ama, tema görüntüsü çok kötü geldi dandik telefon gibi oldu, bunu nasıl eski haline getiririm? Sizde de oldu mu böyle bir şey? Son çıkan güncellemeyi yükleyen oldu mu? Yardımlarınızı bekliyorum, teşekkürler.
 


anılbaran

anılbaran

Üye
tema için mi ya bul baska tema kullan abi :D
 

newgamer

Üye
    Konu Sahibi
İşte güncelleme yapılmadan önceki orjinal temalar lazım onları nasıl bulabilirim.?
 
anılbaran

anılbaran

Üye
rofstan filan çek dicem ama bende bilmiyom :)
 

newgamer

Üye
    Konu Sahibi
Nokia C6-01'in "Nokia Tema Black" "Nokia Tema Blue" "Nokia Tema Orange" olan orjinal temaları lazım 0.24 sürüm güncellemesini yükleyince bunlar gitti sadece midnight temaları geldi. Bu temalar elinde olan varmı?
 

waper2005

Üye
c6-01 bilgisayara bağladım ve güncelledim keşke güncellemeseydim acayip bir tema geldi silemiyorum geriye dönemiyorum cihazı sıfırlamaya çalıştım eski tema gelsin diye ama nafile olmuyor ne yapcaz bilen vamı
 

newgamer

Üye
    Konu Sahibi
Ben bu konu için az önce nokia müşteri hizmetlerini aradım oradaki eleman yeni bir işletim sistemi kullandığımı (symbian anna) ve bu yüzden eski temaya dönüşün olmadığını söyledi ama yeni güncellemeler ile birlikte daha farklı temalar veya sizin gibi müşterilerin istekleri doğrultusunda eski temanın bu işletim sistemini de güncelleme üzerinden monte edilebileceğini söyledi.
 
covar

covar

Üye
arkadaşım bende de c6-01 var bende anna güncellemesi yaptım ama temalr gitti bu sorun değil şu siteye gir temalar cok güzel her telefona göre var tavsiye ederim
 
aasime

aasime

Üye
Al arkadaşım sana klasik eski tema



 
  • Beğen
Tepkiler: prk6060

kureoglu78

Üye
aynı sorun bende yaşıyorum c6 01 ve nokia n8 var 2 side aynı oldu tema berbat sanırım nokia bu konuyu yakında düzeltir diye düşünüyorum..
 
qsaw

qsaw

Üye
Arkadaşlar az önce yeni bir güncelleme geldi yükledim 265 mb büyüklüğün de ardından, symbian anna güncellemesi geldi 1/2 şeklinde onlarıda yükledim sorunsuz kuruldu. Ama tema kendiliğinden değişti gerçi isim olarak aynı tema ama, tema görüntüsü çok kötü geldi dandik telefon gibi oldu, bunu nasıl eski haline getiririm? Sizde de oldu mu böyle bir şey? Son çıkan güncellemeyi yükleyen oldu mu? Yardımlarınızı bekliyorum, teşekkürler.

new gamer bendede aynı sorun oldu tam alışıyodum 26.09.2011 22:00:44 #9

aasime

nin Koyduğu linki denedim İndirdim anti virüs programıyla tarattım bir şey çıkmadı telefonuma yükledim hem grafikler, hem "seçenkler ve ara " menüsü hemde arka planlar aynı şeklinde oldu yani ilk aldığım günki gibi oldu ve anna uygulamasından biralt sürme düştüğünü düşünmüyorum ki bulduğum bulgulara göre bu olamaz yine anna nın özelliklerini içeriyor diye düşünüyorum çünkü telefon dikey pozisyondayken qwerty klavye var yinede sen bilirsin telefonuna zara gelebilme olasılı olabilir hem ben bir dk önce yaptım tema yı ne olacağı belli değil vede biraz yavaşlayacağı kanısındayım çnkü bu temayı ilk seçtiğimde simgeler anna gibiydi yaım saniyede black temadaki gibi oldu bu yarım saniyelik süre bende yavaşlattı gibi bir önyargı oluştudu.Yinede fazla endişelenmiyorum istediğim zaman anna temasına dönebiliyor :) Bu arada unutmadan sadece menü ve ana sayfadki simgeler ve "seçenekler ara " menüsü değişiyor yani annada bulunup da eski sürümde bulunmaya uygulamalar anna daki görünümünde kalıyor tabi içinde değişiklikler olanlarda bunlar sosyal ,oyunlar ,videolar ,Mağza (ovi) Bunları içindekilerin güncellendiğin dolayı simgelerinin aynı kaldığını düşünüyorum çünkü ilk aldığında "ovi" iken şimdi "mağza" ve mağza ilk aldığın temada olmadığı için aynı simgesi kalıyor :D Uzunmu oldu yaa...
 
Yeniçeri38

Yeniçeri38

Üye
bende yeni gördüm :D oyuncak telefon gibi olmus tema
 
aleranol

aleranol

Üye
arkadaşım bi tuhaflık mı var sende? Sanırım konunun 6 ay önce kapanıp sorunun bittiğinin farkında değilsin. Daha önemli konuları geriye düşürüyorsun.
 
Yeniçeri38

Yeniçeri38

Üye
nette c6 01 sorunlarına bakıodum bizim foruma rast geldim nezman açıldıgına bakmadım :D
 


Üst Alt