n8 cilere sordum size de sorayım ..

Sponsorlu Bağlantılar

realtarkan

Üye
    Konu Sahibi
n8 cilere sordum size de sorayım ..
1000 liram var bugün telefon alıcam akşamüstü ne öneriyosunuz
 
  • Beğen
Tepkiler: yyoruge


ganster86

Üye
wave
 
mvelten

mvelten

Üye
n8 in 5800 dan tek farkı 12 mp kamerası . Ve de telefondaki kilitlenmelerin çözülmüş olması . Diğer özellikler olarak tabiki wave çok üstün karar sizin
 
Http

Http

Üye
ya ben n8 ile wawemin kamerasını açtım n8 12 megapiksel ama hiç yanyana açıp görüntü kalitesine baktınız mı :) alakası yok 12 megapikselle. arkadaşlar keklenmeyin kameranın pikseli değil merceği önemlidir. waweyle n8 yanyana getir dersin wawe 15 pegapiksel beş para etmez kamerası var. ben waweyi almanı tercih ederim daha karizma bi telefon . nokianın kamerası çin malı. ama samsung'un kendi merceği herzaman görüntü kalitesi derseniz samsung derim.
 
teoalp

teoalp

Üye
ben iphone 4 yerine wave 8500 aldım.başka birşey demiyorum ;)
 

TozteL

Üye
arkadaşım ben n8 de kullandım şuan wave kullanıyorum.n8 in uygulama fazlalığından başka (oda şimdilik böyle) hiçbir üstünlüğü yok. kesinlikle ve kesinlikle wave al

--------------- Ekleme ---------------

bu arada n8ciler ne dedi hangisini tavsiye ettiler??
 

aybek1453

Üye
Hangi forumda sorarsanız o telefonun cevabını alırsınız.Demek ki iki telefonda iyi.Fakat sorun hangisi daha iyi?
İşte burada tercihleriniz karar verecek.
foto,usb,tv bağlantısı,gps önemliyse n8
hız,ekran,internet,sorunsuzluk,takılmama,resetlenmeme,daha iyi işlemci,daha fazla ram,kullanışlılık vs ise öncelik wave
 
cewikkuwwet01

cewikkuwwet01

Üye
wave
 
ŞenolTÜRK

ŞenolTÜRK

Üye
bencede wave
 
schnellmajestic

schnellmajestic

Üye
wave aynı zamanda multimedyası daha iyi (Y) sorman bile saçma artık nokia bitti en iyi samsung ve iphonedur objektif olalım bir müzik dinlerken 3d oyun oynarken film izlerken nette gezinme uygulama kalitesi falan filan tabiki wave haa kamera mı pixel önemli değil mercek ve ekran kalitesi önemli sanırım en iyi ekran dediğimde kimin daha iyi oldunu anlarsın
 
zmatyar

zmatyar

Üye
sevgili arkadaşım tek kelime ile wave taktir ederseniz nokia artık teklemeye başladı.12 piksel olması çok da önemli değil mercek önemlidir nokıa çin mercek samsung ise kendi merceğini kullanmaktadır.kontras wave de rakipsiz birde dokunmatik o kadar hassas.
 

realtarkan

Üye
    Konu Sahibi
Yorumlarınız için çok saolun n8 ciler tabiki n8 dedi hatta 1 kaçı müzik , 3d oyun yönünden geçtiğini bile söyledi objektif bakarsak sanırım wawe tek kelime ile
 
adelante55

adelante55

Üye
wave II ya da Galaxy S al derim
 
silver021

silver021

Üye
ya tabiki wave en iyilerinden biri. bir arkadaş liste koymuş N8 HTC desire Galaxy S iphone 4 ve wave vardı. HTC desire donanım olarak çok gelişmiş. ancak ekranı çok hassas. çabuk çiziliyor. HTC desire android kullanıor bu en büyük artısı. N8 fiyatına satılıyor yaklaşık fiyatı 1.100 TL. ama bana kalırsa wave. nedenmi. Çünkü dış metal kasası ve çizilmeyen ekranı ile içindeki donanımı asla eskimiycek gibi duruor. Halen ilk gün aldığım gibi çizik yok toz konmuor ekranına. Süperamoled olmasıda ayrı bi güzellik katıyor. ama tabi düşünce senin. ben HTC desireıda ekle derim listene. Ona göre düşün. Ayrı segmentlerde N8 wave Ve desire. :)
 

aybek1453

Üye
realtarkan


N8 ciden Alıntı:::::Bunları okuyup hala daha ne alıyım diye düşünüyorsan hiçbirşey alma :D ::::::::::

Ozaman n8 akar :)



Arkadaşın n8 forumundaki son yazısı :hmmm
İnsanların etkisinde fazla kalma bence.Youtube ye yaz karşılaştırmaları gör.Özelliklerini,sana verebileceklerini,beklentilerini karşılaştgır.

Ha bana sorarsan çoookkkk açık ara wave derim .
 
elive

elive

Emekli Yönetici
bende n8 alacaktım wave aldım. iyiki almışım n8 elime aldığımda menüsü çok ağır geldi. ayrıca wavede GPS route66 da kullanıyorum sorunsuz çalışıyor.. tek şikaetim wap push mesajlarını güvenlik nedeniyle engellemesi.. :s
 
Noks

Noks

Üye
tabiki wave....
 
gogolag

gogolag

Üye
ben de 14 aralıkta 1000 lira sayıp n8 aldım heyecanla. kutuyu açtığımda yıkıldım ve 2 gün sonra sattım zarar ettim wave aldım...... n8 sakın alma arkadaşım... nokia hiç değişmemiş n70ten beri.... n8 alana kadar 5800 kullanıcısıydım ve hiçbirşeyin değişmdiğini gördüm.... sıktı artık nokia bitmiştir benim için........ olan parama oldu. ama olsn şimdi wave ile çok mutluyum...
 

tasarimx

Üye
n8 in 5800 dan tek farkı 12 mp kamerası . Ve de telefondaki kilitlenmelerin çözülmüş olması . Diğer özellikler olarak tabiki wave çok üstün karar sizin

sen hayatında hiç n8 eline aldınmı . küçük at ta yesinler .

--------------- Ekleme ---------------

ya ben n8 ile wawemin kamerasını açtım n8 12 megapiksel ama hiç yanyana açıp görüntü kalitesine baktınız mı :) alakası yok 12 megapikselle. arkadaşlar keklenmeyin kameranın pikseli değil merceği önemlidir. waweyle n8 yanyana getir dersin wawe 15 pegapiksel beş para etmez kamerası var. ben waweyi almanı tercih ederim daha karizma bi telefon . nokianın kamerası çin malı. ama samsung'un kendi merceği herzaman görüntü kalitesi derseniz samsung derim.


gsm arena
gsm mobile

dünyanın en iyi telefon değerlendirme sitesine gir ve gör bakalım hangisi daha kaliteli foto çekiyo ..

ufak atın biraz araştırıp yazın ..

--------------- Ekleme ---------------


pembelik sorunumu dersin , off telefon ısınması mı dersin , kitlenmesi mi dersin......
 

Benzer Konular



Üst Alt