cavemece
Üye
Galaxy s i9000 için en stabil ics rom
----------Eklendi @ 15:38:43 ---------- Yazıldı @ 15:32:38 ----------
arkadaslar bikaç gundur kullanıyorum gayet basarılı stabıl hafıza kartı problemı cozulmus kameralar tam çalışıyor simdiye kadarkı en ıyı ıcs rom dıyebılırım orjınale en yakın rom asagıdakı lınkden ındırıp kurun cwm ile kurulum yapılıyo. BUARADA
FORUM XDA
FORUM XDA'YA TESEKURLERIMIZI SUNMAYI UNUTMUYORUZ BOYLE BIR ROMU PAYLAŞTIĞI İÇİN.
İ9000 İÇİN LİNKİ KOPYALA YAPISTIR TARAYICIYA
İ9000 İÇİN LİNKİ KOPYALA YAPISTIR TARAYICIYA
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
İ9000B LİNKİ KOPYALA YAPISTIR TARAYICIYA
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
KURULUMU BİLMEYENLER İÇİN KISACA ANLATAYIM ARKADASLAR ONCE TELEFONUNUZUN ROOT LU OLMASI GEREKIYO ROOTLAMAK GARANTI DIŞI BIRAKACAĞI İÇİN YUKLEMEDEN ONCE BIDAHA DUSUNUN DERIM.SONRA YUKARIDAKI LINKLERDEN UYGUN OLAN ROMU INDIRIP TELEFONUMUZUN KENDI HAFIZASINA ZİP OLARAK ATIYORUZ.DAHA SONRA TELI KAPATIP SES ACMA ORTA TUS VE GUC (ACMA KAPAMA)TUSUNA BERABER BASIP RECOVERY MODDA AÇIYORUZ SIRASIYLA WİPE DATA/FACTORY RESET-WİPE CACHE PARTİTİON SONRADA ADVENCED İÇİNDEKİ WİPE DALVİK CACHE YAPIYORUZ BUNLARI YAPTIKTAN SONRA İNSTALL ZİP FOM SDCARD DEVAMINDA CHOOSE ZİP FROM SDCARD İÇİNDEKİ ICS_4.0.3_MR1-RC4.2_I9000 ZİP YANI İLK BAŞTA TEL HAFIZASINA ATTIĞIMIZ DOSYA OLUYOR BU FLAŞLIYORUZ SONRA REBOOT SYTEM DEYIP ACILMASINI BEKLIYORUZ İLK AÇILIS BIRAZ UZUN SUREBILIR BEKLEYIN HAYIRLI OLSUN DIYEBILIRIZ ROMUNUZ
----------Eklendi @ 15:38:43 ---------- Yazıldı @ 15:32:38 ----------
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ARKADASLAR VERMİŞ OLDUĞUM BU LINKDE RESIMLERDE VAR BAKABILIRSINIZ
bi kere bile tlfon res atmadı ve telefona baştan sonra hükmediosun 