Galaxy s i9000 için en stabil ics rom

Sponsorlu Bağlantılar

cavemece

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy s i9000 için en stabil ics rom
arkadaslar bikaç gundur kullanıyorum gayet basarılı stabıl hafıza kartı problemı cozulmus kameralar tam çalışıyor simdiye kadarkı en ıyı ıcs rom dıyebılırım orjınale en yakın rom asagıdakı lınkden ındırıp kurun cwm ile kurulum yapılıyo. BUARADA :)FORUM XDA
'YA TESEKURLERIMIZI SUNMAYI UNUTMUYORUZ BOYLE BIR ROMU PAYLAŞTIĞI İÇİN.

İ9000 İÇİN LİNKİ KOPYALA YAPISTIR TARAYICIYA


İ9000B LİNKİ KOPYALA YAPISTIR TARAYICIYA


KURULUMU BİLMEYENLER İÇİN KISACA ANLATAYIM ARKADASLAR ONCE TELEFONUNUZUN ROOT LU OLMASI GEREKIYO ROOTLAMAK GARANTI DIŞI BIRAKACAĞI İÇİN YUKLEMEDEN ONCE BIDAHA DUSUNUN DERIM.SONRA YUKARIDAKI LINKLERDEN UYGUN OLAN ROMU INDIRIP TELEFONUMUZUN KENDI HAFIZASINA ZİP OLARAK ATIYORUZ.DAHA SONRA TELI KAPATIP SES ACMA ORTA TUS VE GUC (ACMA KAPAMA)TUSUNA BERABER BASIP RECOVERY MODDA AÇIYORUZ SIRASIYLA WİPE DATA/FACTORY RESET-WİPE CACHE PARTİTİON SONRADA ADVENCED İÇİNDEKİ WİPE DALVİK CACHE YAPIYORUZ BUNLARI YAPTIKTAN SONRA İNSTALL ZİP FOM SDCARD DEVAMINDA CHOOSE ZİP FROM SDCARD İÇİNDEKİ ICS_4.0.3_MR1-RC4.2_I9000 ZİP YANI İLK BAŞTA TEL HAFIZASINA ATTIĞIMIZ DOSYA OLUYOR BU FLAŞLIYORUZ SONRA REBOOT SYTEM DEYIP ACILMASINI BEKLIYORUZ İLK AÇILIS BIRAZ UZUN SUREBILIR BEKLEYIN HAYIRLI OLSUN DIYEBILIRIZ ROMUNUZ


----------Eklendi @ 15:38:43 ---------- Yazıldı @ 15:32:38 ----------

ARKADASLAR VERMİŞ OLDUĞUM BU LINKDE RESIMLERDE VAR BAKABILIRSINIZ
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady


DYNAMIXX

DYNAMIXX

Üye
bi ara denerim şu an yeni yüklediğim miui rom var şimdiye kadar kullndığım en klası bu :D bi kere bile tlfon res atmadı ve telefona baştan sonra hükmediosun :D temalr açılış kapanış ses animasyon ikonlar :D deli bişe sıkılırsam bunu dnerim :D indirdim teşekkürler...
 
bosnags

bosnags

Üye
Galaxy Sl için bu rom dan var mı? bunun gibi stabil?
 
_ARDA_

_ARDA_

Üye
mükemmel ellerine sağlık az önce yükledim ancak bana biraz fazla yavaş gibi geldi, restartla falan oturur mu bilmem ?
 

cavemece

Üye
    Konu Sahibi
fabrika ayarlarına don daha hızlı olur
 
_ARDA_

_ARDA_

Üye
yok gerek kalmadı, titanium backup dan dosyaları tekrar yükledim ve reboot ettikten sonra harika ötesi oldu ;) Emegi geçenlerin emegine sağlık...
 

hakfad

Üye
telefon numaralarını ve radyoyu bulamadım yokmu acaba silindimi
 

fnldstntn

Üye
telefon numaralarını ve radyoyu bulamadım yokmu acaba silindimi

Radyo yok...Numaralar ise rehbere girdiğinde soldaki dokunmatik tuşa bas ve içe aktar de ve sim kartı seç tektat aynı tuşa basarak tümünü aktar de ...Tamamdır...
 

mOBSCENE

Üye
Ustad Selamlar bu romu yukledim iyi gorunuyor fakat sanki biraz yavas bunun icin bir tavsiyeniz var mi bir de sarji nasil yukari cekebiliriz tesekkurler.
 
_ARDA_

_ARDA_

Üye
sırf şarjı yüzünden ve çoğu uygulamada kapandı hata bildir uyarısı yüzünden Rom değiştirmek istiyorum. Şuan da güzel bir rom arıyorum uzun şarjlı mesela...
 

cavemece

Üye
    Konu Sahibi
kardes butun rom yuklemelerde stabıl hale getırmek ıcın yukledıkten sonra mutlaka fabrıka ayarlarına sıfırlama yapın wipe lar yeterlı olmuyo sarz konusunda batery monıtor vıdget dıye program var çok ıyı yukledıkten sonra sarz et sonra tel kapat yıne sarza tak ekranda %100 dolu gorunce ac telı programa gır ayarları yap bıkac gun sonra sarz normale gore 2 kat fazla gıttığını goreceksın

----------Eklendi @ 15:22:40 ---------- Yazıldı @ 15:20:12 ----------

bırde bu romları kurmadan once ya gmail hesabına telı yedekleyın rehber takvım resınler vs. yada rehbere gırıp içe dısa aktar bolumunden sd karta cıkar bolumunu secıp rehberınızı sd karta yedekleyın sonra gerı almak kolay olur
 


Üst Alt