Bugün cep telefonuma: " Alo kontör müşteri temsilcisi ........ hanım sizi gün içerisinde arayarak servislerimiz hakkında bilgi verecektir" diye bir mesaj geldi. böyle şeylerin dolandırıcılık olduğunu ve kredi kartı bilgilerinizin alınarak yıllık ücret alınarak yapılan bir uygulama olduğunu bildiğim için hiç önemsemeden mesajı sildim.
saat 16,30 da bahsi geçen hanım aradı başladı konuşmaya:
merhaba ...... bey "vodafone" hattınıza 330 kontör tanımlamıştır, eğer müsaitseniz kimlik bilgilerinizi doğrulayarak hemen bu kontörü hattınıza yükleyebiliriz dedi.
zamanım olduğu ve biraz da dalga geçmek amacıyla konuşmayı sürdürmeye karar verdim
dedim ilk önce lütfen tane tane ve bağırmadan konuşun ki söylediklerinizi rahatça anlayabileyim.
peki efendim dedi ama konuşmalarında hiç bir değişiklik olmadı doğal olarak
neyse benden kimlik bilgilerimi istedi.
siz kim olarak benden bilgilerimi istiyorsunuz dedim?
biz 2002 den beri vodafone un alt servisi olarak kredi kartıyla istediğiniz zaman kontör yükleyebilmeniz için çalışmaktayız falan filan lafı uzatmaya başladı...
dedim siz telefon numaramı nereden aldınız ve ismimi nereden biliyorsunuz? eğer madem ismimi öğrendiniz ben hattı alırken kimliğimin fotokopisini vermiştim vodafone niye bilgilerimin alınması için bu yola başvuruyor dedim.
ama biz alo kontör şirketi olarak ayrı çalışıyoruz bize sadece numara ve isminizi veriyorlar dedi
"VARAN1 güzel bir nokta numaralarımızın bu ve bunun gibi şirketlere vodafone tarafından verilmiş olduğunu öğrenmiş olduk, demek ki vodafone da kendisine müşterilerden bu şekilde bir gelir sağlıyor!"
peki dedim sizin bunda ne gibi çıkarınız var ki müşteri temsilciliği bile kurmuşsunuz?
efendim biz 2002 yılından beri kredi kartıyla vodafone un alt servisi .... diye aynı şeyleri tekrarlamaya başladı.
siz dedim benim ve benim gibi insanları arayarak milleti kandırmaya, hızlı ve anlaşılmaz konuşup hemen işi oldu bittiye getirmeye, hiç bir zaman söylemediğiniz yıllık üyelik ücretlerinden kar sağlamaya çalışıyorsunuz.
...... bey biz 2002 yılından beri .......
dedim ben bir süre vodafone bayiiliği yaptım sizin dolandırıcılıktan başka bir şey yaptığınızı duymadım
olur mu efendim isterseniz vodafoneun sitesine girip alo kontör ile kredi kartınızla kontör yükleyebilirsiniz.
ben de telsim vodafone olduğundan beri, bahsettiğiniz şirketin adını vodafone un sitesinde kesinlikle görmediğimi, hatta google a alo kontör yazdığınızda sadece sahtekar bir şirket olarak bahsedildiğini söyledim.
...... hanım bana istersem 444 0 542 yi arayarak bu servisi teyit ettirebilerceğimi hiç bir sorun olmadan kontör yükleyebileceğimden bahsetti.
ben de yaptıklarının suç olduğunu, hiç bir şekilde kapıdan veya telefon ile yapılan işlemlerin yasal olmadığından bahsettim.
........ hanım biraz sinirlendi ve istersem 444 0 542 den servislerini teyit ettirebileceğimi ve bu şekilde sorunsuz kontör yükleyebileceğimden bahsetmeye devam etti. sonunda beni kandıramayacağını anlayınca yardımcı olacacağı başka bir konu olup olmadığını sordu
dedim mümkünse telefon numaramı sistemlerinden silmelerini ve hiç bir şekilde beni mesaj ya da arama yaparak rahatsız etmemelerini rica ettim
........ hanım da peki deyip teşekkür ederek zamanımı aldığı için teşekkür etti ve konuşmayı sonlandırdı.
eve gelince alo kontör hakkında biraz daha bilgi toplayarak, vodafone müşteri hizmetlerini arayarak bu konuyu tamamen açıklığa kavuşturmaya karar verdim.
biraz bilgi topladıktan sonra aradım 444 0 542 yi.
vodafone un numarasını aradığınızda yine 3 e bas 6 ya bas şeklinde sevimsiz menü çıkıyor müşteri temsilcisine bağlanmak için her türlü numarayı denedim olmadı en sonunda kızarak belki sistem şaşırır diyerek karışık olarak ard arda numaralara başladım. bir kaç yanlış giriş yaptınız uyarısından sonra sizi müşteri temsilcisine aktarıyorum dedi
3-4 dakika tüm müşteri temsilcilerinin yoğun olduğunu ve beklediğim için teşekkür edilen mesajı dinledim.
en sonunda merhaba ben ........ nasıl yardımcı olabilirim sesini duyabildim
başımdan geçen olayı anlattım ve kendisinden alo kontör hakkında bilgi vermesini istedim.
kendisi de alo kontörün vodafone un bir alt servisi olduğunu fakat daha fazla bir bilgiye sahip olmadığından bahsetti.
ben de vodafone un bu şirket sayesinde çok müşteri kaybettiğinden ve kaybedeceğinden bahsederek, milletin hiç bir şey anlamadan, 330 kontör kazandım sevindim diye abone olacağını ve kredi kartında fazladan ödeme olunca da vodafone u karalayacağını söyledim.
haklısınız dedi.
dedim siz benim numaramı neden enim haberim olmadan başka şirketlere veriyorsunuz dedim?
efendim isterseniz bu ve bunun gibi mesajların size ulaşmasını engelleyebiliriz dedi" VARAN 2 vodafone da numaralarımızı bu şirketlere verdiğini kabul etti"
dedim lütfen beni bu ve bu gibi dolandırıcı şirketlerin bir daha rahatsız etmesini engelleyiniz ve diğer müşterilerinizin de bunlara inanarak kandırılmasını toplantı ya da kurullarınızda dile getiriniz ki vodafone müşterilerinin de size güveni tam olsun dedim.
...... hanım da bu şikayetimi en kısa sürede üstlerine bildireceğini ve gerekli işlemlerin yapılacağından şüphem olmamasını dile getirdi.
birbirimize teşekkür ederek konuşmayı bitirdik.
ÖNEMLİ: Lütfen Alo kontör ya da başka bir kredi kartıyla kontör yükleme servisinin sizden kredi kartı bilgilerinizi almasına izin vermeyin. bu ve bunun gibi şirketlerin size hiç bir avantaj sağlamadığını, ayrıca yıllık üyelik ücreti aldıklarını, hiç bir şekilde de geri düzeltme yapamayacağınızı unutmayınız!!!
--------------- Ekleme ---------------
Bugün cep telefonuma: " Alo kontör müşteri temsilcisi ........ hanım sizi gün içerisinde arayarak servislerimiz hakkında bilgi verecektir" diye bir mesaj geldi. böyle şeylerin dolandırıcılık olduğunu ve kredi kartı bilgilerinizin alınarak yıllık ücret alınarak yapılan bir uygulama olduğunu bildiğim için hiç önemsemeden mesajı sildim.
saat 16,30 da bahsi geçen hanım aradı başladı konuşmaya:
merhaba ...... bey "vodafone" hattınıza 330 kontör tanımlamıştır, eğer müsaitseniz kimlik bilgilerinizi doğrulayarak hemen bu kontörü hattınıza yükleyebiliriz dedi.
zamanım olduğu ve biraz da dalga geçmek amacıyla konuşmayı sürdürmeye karar verdim
dedim ilk önce lütfen tane tane ve bağırmadan konuşun ki söylediklerinizi rahatça anlayabileyim.
peki efendim dedi ama konuşmalarında hiç bir değişiklik olmadı doğal olarak
neyse benden kimlik bilgilerimi istedi.
siz kim olarak benden bilgilerimi istiyorsunuz dedim?
biz 2002 den beri vodafone un alt servisi olarak kredi kartıyla istediğiniz zaman kontör yükleyebilmeniz için çalışmaktayız falan filan lafı uzatmaya başladı...
dedim siz telefon numaramı nereden aldınız ve ismimi nereden biliyorsunuz? eğer madem ismimi öğrendiniz ben hattı alırken kimliğimin fotokopisini vermiştim vodafone niye bilgilerimin alınması için bu yola başvuruyor dedim.
ama biz alo kontör şirketi olarak ayrı çalışıyoruz bize sadece numara ve isminizi veriyorlar dedi
"VARAN1 güzel bir nokta numaralarımızın bu ve bunun gibi şirketlere vodafone tarafından verilmiş olduğunu öğrenmiş olduk, demek ki vodafone da kendisine müşterilerden bu şekilde bir gelir sağlıyor!"
peki dedim sizin bunda ne gibi çıkarınız var ki müşteri temsilciliği bile kurmuşsunuz?
efendim biz 2002 yılından beri kredi kartıyla vodafone un alt servisi .... diye aynı şeyleri tekrarlamaya başladı.
siz dedim benim ve benim gibi insanları arayarak milleti kandırmaya, hızlı ve anlaşılmaz konuşup hemen işi oldu bittiye getirmeye, hiç bir zaman söylemediğiniz yıllık üyelik ücretlerinden kar sağlamaya çalışıyorsunuz.
...... bey biz 2002 yılından beri .......
dedim ben bir süre vodafone bayiiliği yaptım sizin dolandırıcılıktan başka bir şey yaptığınızı duymadım
olur mu efendim isterseniz vodafoneun sitesine girip alo kontör ile kredi kartınızla kontör yükleyebilirsiniz.
ben de telsim vodafone olduğundan beri, bahsettiğiniz şirketin adını vodafone un sitesinde kesinlikle görmediğimi, hatta google a alo kontör yazdığınızda sadece sahtekar bir şirket olarak bahsedildiğini söyledim.
...... hanım bana istersem 444 0 542 yi arayarak bu servisi teyit ettirebilerceğimi hiç bir sorun olmadan kontör yükleyebileceğimden bahsetti.
ben de yaptıklarının suç olduğunu, hiç bir şekilde kapıdan veya telefon ile yapılan işlemlerin yasal olmadığından bahsettim.
........ hanım biraz sinirlendi ve istersem 444 0 542 den servislerini teyit ettirebileceğimi ve bu şekilde sorunsuz kontör yükleyebileceğimden bahsetmeye devam etti. sonunda beni kandıramayacağını anlayınca yardımcı olacacağı başka bir konu olup olmadığını sordu
dedim mümkünse telefon numaramı sistemlerinden silmelerini ve hiç bir şekilde beni mesaj ya da arama yaparak rahatsız etmemelerini rica ettim
........ hanım da peki deyip teşekkür ederek zamanımı aldığı için teşekkür etti ve konuşmayı sonlandırdı.
eve gelince alo kontör hakkında biraz daha bilgi toplayarak, vodafone müşteri hizmetlerini arayarak bu konuyu tamamen açıklığa kavuşturmaya karar verdim.
biraz bilgi topladıktan sonra aradım 444 0 542 yi.
vodafone un numarasını aradığınızda yine 3 e bas 6 ya bas şeklinde sevimsiz menü çıkıyor müşteri temsilcisine bağlanmak için her türlü numarayı denedim olmadı en sonunda kızarak belki sistem şaşırır diyerek karışık olarak ard arda numaralara başladım. bir kaç yanlış giriş yaptınız uyarısından sonra sizi müşteri temsilcisine aktarıyorum dedi
3-4 dakika tüm müşteri temsilcilerinin yoğun olduğunu ve beklediğim için teşekkür edilen mesajı dinledim.
en sonunda merhaba ben ........ nasıl yardımcı olabilirim sesini duyabildim
başımdan geçen olayı anlattım ve kendisinden alo kontör hakkında bilgi vermesini istedim.
kendisi de alo kontörün vodafone un bir alt servisi olduğunu fakat daha fazla bir bilgiye sahip olmadığından bahsetti.
ben de vodafone un bu şirket sayesinde çok müşteri kaybettiğinden ve kaybedeceğinden bahsederek, milletin hiç bir şey anlamadan, 330 kontör kazandım sevindim diye abone olacağını ve kredi kartında fazladan ödeme olunca da vodafone u karalayacağını söyledim.
haklısınız dedi.
dedim siz benim numaramı neden enim haberim olmadan başka şirketlere veriyorsunuz dedim?
efendim isterseniz bu ve bunun gibi mesajların size ulaşmasını engelleyebiliriz dedi" VARAN 2 vodafone da numaralarımızı bu şirketlere verdiğini kabul etti"
dedim lütfen beni bu ve bu gibi dolandırıcı şirketlerin bir daha rahatsız etmesini engelleyiniz ve diğer müşterilerinizin de bunlara inanarak kandırılmasını toplantı ya da kurullarınızda dile getiriniz ki vodafone müşterilerinin de size güveni tam olsun dedim.
...... hanım da bu şikayetimi en kısa sürede üstlerine bildireceğini ve gerekli işlemlerin yapılacağından şüphem olmamasını dile getirdi.
birbirimize teşekkür ederek konuşmayı bitirdik.
ÖNEMLİ: Lütfen Alo kontör ya da başka bir kredi kartıyla kontör yükleme servisinin sizden kredi kartı bilgilerinizi almasına izin vermeyin. bu ve bunun gibi şirketlerin size hiç bir avantaj sağlamadığını, ayrıca yıllık üyelik ücreti aldıklarını, hiç bir şekilde de geri düzeltme yapamayacağınızı unutmayınız!!!
--------------- Ekleme ---------------
kesinlikle aldanmyın 64 liranız boşa gider