arkadaşlar e71 de güvenlik kodu kırmak?

Sponsorlu Bağlantılar

Sinann25

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar e71 de güvenlik kodu kırmak?
arkadaşlar hard format attım ama tel kilit kodunu istiyo açılmıyo.nasıl kıracam ya güvenlik kodunu?
 


Bessonnitsa

Bessonnitsa

Üye
USB Data Kablosunu PC’ne bağladıktan sonra Nemesis’i açıp Büyüteç işaretine bas. Daha sonra Aşağıdaki Resimdeki gibi ayarladıktan sonra ( Tools > Factory Settings > Factory İşaretle > Reset ) Reset Butonuna bas, ve telefonun Güvenlik Kodu “12345″ olucak.

(Tıpkı resimdeki gibi işaretle hepsini sonra Reset'e bas biraz bekle telefon kapanıp açılıcak filan hiç bir şeyle oynama.)



Programı buradan indir
 

Sinann25

Üye
    Konu Sahibi
pc olmadan?
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
Arkadaşlar bende telefon normal moddayken olmadı önce local modda denedim sonra test moduna aldım öyle denedim falan yaptım bir şeyler ama nasıl yaptığımı bilemiyorum :)

Kırmızıyla işaretlediğim yerlerde local-test modlarını seçeceksiniz

Yeşil kısımda user code kısmını da denedim user code kullanıcı şifresi anlamına geldiği için..

Sarı kısımda da c diskine format attım tertemiz bir şekilde açtım telefonu şifresi 12345 olarak..

Bu yaptığınız işlemler yanlış yapıldığı taktirde verilerinizin kaybolmasına veya telefonu açamamanıza neden olabilir.
 

Ekli dosyalar

Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Bu kadar uğraşıya ne gerek var ki ? Nokia suite ile yazılımı tekrar yükle ve şifren 12345 ..
 


Üst Alt