ylmz.fatih
Üye
5800XM Ekolayzer Ayarları
Sesin azlığından şikayet eden yada ekolayzer ayalarından anlamayan arkadaşlar için kendi yaptığım 3 farklı ekolayzer ayarını paylaşmaya karar verdim.
Bass (Bas Güçlendiriciden daha güzel geldi bana)
Standart
Treble [Ses Belirgin Bir Şekilde Daha Yüksek Çıkıyor (Sebebi: Bass ve boğulma oranı düşüyor)]
Teşekkür Etmeyi Unutmayalım...
Dip Not: Konuya bakılma sayısı ile Teşekkür sayısı arasında uçurum olduğu an konu içeriği silinecektir... Paylaşım devamlılığı emeğe saygı ile sağlanır
ALINTI DEĞİLDİR!
Bass (Bas Güçlendiriciden daha güzel geldi bana)
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Standart
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Treble [Ses Belirgin Bir Şekilde Daha Yüksek Çıkıyor (Sebebi: Bass ve boğulma oranı düşüyor)]
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Teşekkür Etmeyi Unutmayalım...
Dip Not: Konuya bakılma sayısı ile Teşekkür sayısı arasında uçurum olduğu an konu içeriği silinecektir... Paylaşım devamlılığı emeğe saygı ile sağlanır
ALINTI DEĞİLDİR!





