Monte için istemediğiniz kadar MOD , FIRMWARE !!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


devilturko1988

Üye
kardeşim şimdi ben ilk olanı indirdim,içinden sadece rc1 ve rc2 çıktı,ben dün yüklemiştim tele bi tane,route 66 die geçiyodu,onda görsellik falan yoktu ama bi sürü dosyayı seçip kurdum ben onu,multiloader programında kurmuştum,boot dosyası csc falan 5 6 tane dosyayla birlikte kurdum,şimdi bundan sadece o iki dosya çıktı nasıl yapcaz,o dün kurduğumdaki rc dosyalarının yerine bu ikisini koysam olurmuki??
 
akdenizx

akdenizx

Üye
Konu içeriği bir hayli dolu ancak çok karışık. konuyu açan arkadaş keşke daha duzenlı ve acıklayıcı metınler yazsaydı.
Yine de tesekkurler. Mutlaka ılgısını cekecek kısıler olacaktır.

------
Ayrıca , bu modlama ve sureklı olarak arayuz (firmware ) yukleme ısını de yapmanızı pek onermıyorum. Buradan okudugum kadarı ıle cok fazla kurcalalana telefonlar mutalak hata verıyor.

Saygılar..
 
Emre-45

Emre-45

Üye
    Konu Sahibi
Konu içeriği bir hayli dolu ancak çok karışık. konuyu açan arkadaş keşke daha duzenlı ve acıklayıcı metınler yazsaydı.
Yine de tesekkurler. Mutlaka ılgısını cekecek kısıler olacaktır.

------
Ayrıca , bu modlama ve sureklı olarak arayuz (firmware ) yukleme ısını de yapmanızı pek onermıyorum. Buradan okudugum kadarı ıle cok fazla kurcalalana telefonlar mutalak hata verıyor.

Saygılar..
Hemen gördüğüm için hemen yayınlamak istedim ihtiyacı olanlar çabuk ulaşsınlar diye.. İlerde düzenleyip yayınlamak aklımda..

Bende 2 adet Monte var defalarca FW yükledim hiçbir sorun olmadı kardeşim..

Saygılar..
 

recoba123

Üye
bunu telefona nası yuklıcez arkaslar net bi acıklama lutfen
 
Paranoya

Paranoya

Üye
teşekkürler.
 

mkeles84

Üye
Şuan S5620JTJL2 FW sürümünü kullanıyorum. Bu sürümü şuanki haliyle bir yere kaydedip buradakinleri denedikten sonra tekrar yükleyebilir miyim? Her defasında kişiselleştirmesi zor oluyor da.
 
TasteKiN

TasteKiN

Üye
ghost atmak istiyorum diyorsun ama malesef her yeni FW yeni baştan demek oluyor arkadaşım :)

bu arada konuda ki bir FW ve patch galiba bunu çok beğendim bir bakın derim sizlere de :)



bu da FW linki :

--------------- Ekleme ---------------

indiriyorum hemen deneyeceğim :)
 

mkeles84

Üye
Bu başlıktaki firmware'leri isteyen üyeler arasında paylaştırsak da herkes 1 tanesini denese ve sonucunu buraya yazsa nasıl olur? herkesaaaynı FW'yi yüklemesin..
 
TasteKiN

TasteKiN

Üye
yeni ve başarılı bir offline GPs Navigaston sistemi buldum şuan işe gitmem gerek akşam gerekli paylaşımları yapacağum :)
 
ekremozo

ekremozo

Üye
ben hepsini indiriyorum. Araştıracam bakacam.Dosyaların bir kısmı gsm-data files dan çekilmiş...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt