onada çıkar rahat olS60v2 için bile asphalt 6 çıkıyor, s60v5 nerelerde kaldı![]()

​rar dosyası var kardeşim.Hocam bu oyunun sis, zip ya da rar dosyasi var mi?
​Oyun ilaci derken ?Arkadaşım oyun ilacı varsa yardım edebilirmisin
Rica ederim kardeşim iyi oyunlarTeşekkürler...emeğine yüreğine sağlık hocam...![]()

Bilmiyorum arkadaşım çıkmışmıCrakı akadaşım oyun crak istedi
6630 eski bir telefon oldugu icin normaldir6630'da çalıştıramadım acayip kasıyor teli.hatta bazen telefonu kapatıyor en baştan açıyor ilk defa yaşıyorum bunu![]()

