Calaissien
Üye
Madrid'den Herkese Selamlar - Santiago Bernabeu
Merhaba arkadaşlar 3 gündür söylemeyeyim söylemeyeyim dedim çünkü hava atıyorsun yalan söylüyorsun gibisinden düşüncelere kapılan arkadaşlarımız olur diye düşündüm ama beni bilen bilir bilmeyenin canı sağolsun kesinlikle öyle bir amacım yok sayın Maxi sakinleri.
Evet şimdi söylemek istediğim şeye geleyim 3 gündür Madrid'deyim.Burda olmamın sebebi ise :
1.Temmuz'un ortalarına doğru babamın işi gereği Madrid'e taşınacağız ve annemle babam burda bir ev almışlar onu göreyim istedim ayrıca bundan sonra yaşayacağım şehirin nasıl bir yer olduğunu göreyim istedim.
2.Henüz bu yıl kış aylarında tanıştığım aşkımdır kendileri
arkadaş gurubu ve benim tarafımdan kısaca Olla diye hitap ettiğimiz bir kişilik olan İspanyol hanımefendisi
.Neyse... işte o kişilik yaz aylarını Madrid'de geçirdiği için,bende ondan ayrı kalmak istemedeğim için,buraya teşrif etmiş bulunmaktayım
.
3.Aslında en önemlisi bu ama niye en sona yazdım bende bilmiyorum
.Bu yıl okul çok yoğun ve yorucuydu benim açımdan annem ve babamda bir başarı yakalarsam beni böyle bir tatille ödüllendireceklerini söylediler,e övümek gibi olmasın
bende böyle bir başarı elde edince ödülü de hakettim dolayısıyla.Madrid seçimini ise kendim yaptım.
Hayatımın en güzel günlerini yaşıyorum galiba mağlum kişiyle
3 gündür o bar senin bu bar benim geziyoruz desem yalan olur çünkü önce Madrid turu yapıyoruz.Bende çektiğim fotoğrafları sizlerle paylaşmak istedim.
Santiago Bernabeu
Eeee Madrid denince Santiago Bernabeu'ya değinmeden olmaz bende bugün gezme fırsatı buldum Bernabeu'yu.Küçüklüğümden beri hep kalecilere ilgi duymuşumdur ve şu an (küçük çapta da olsa bu bana yeter) okul takımımızın kalecisiyim
yani demem o ki benim asıl kahramanım Iker Casillas onunla tanışmak en büyük hayallerimden biri henüz bunu gerçekleştiremesem de onun durduğu noktada onun sürekli bulunduğu stadın çimlerine basmak yeterli benim için.Şimdilik telefondan girdiğim için fazla fotoğraf koyamıyorum ama daha sonra ekleyeceğim.
Ayrıca son bir nokta bu fotoğrafların telif hakkı kesinlikle bana aittir.Bu fotoğrafların aynısını bulun ben o gün Maxi'ye veda ederim(New York fotoğraflarıma bu konuda çok yorum yapılmıştı bu yüzden böyle bir açıklamada bulunayım dedim ayrıca son nokta
fotoğraflar nasıl böyle net diyenler varsa makinemin adı Sony Cybershot DSC-T700) şimdilik iyi geceler fotoğrafların devamı gelecek ...
inşallah beğenmişsinizdir fotoğrafların devamı gelecek fotoğraf paylaşım sitesine yükledim ama telefondan biraz zor oluyor hepsini tek tek eklemek
Evet şimdi söylemek istediğim şeye geleyim 3 gündür Madrid'deyim.Burda olmamın sebebi ise :
1.Temmuz'un ortalarına doğru babamın işi gereği Madrid'e taşınacağız ve annemle babam burda bir ev almışlar onu göreyim istedim ayrıca bundan sonra yaşayacağım şehirin nasıl bir yer olduğunu göreyim istedim.
2.Henüz bu yıl kış aylarında tanıştığım aşkımdır kendileri
arkadaş gurubu ve benim tarafımdan kısaca Olla diye hitap ettiğimiz bir kişilik olan İspanyol hanımefendisi
.Neyse... işte o kişilik yaz aylarını Madrid'de geçirdiği için,bende ondan ayrı kalmak istemedeğim için,buraya teşrif etmiş bulunmaktayım
.3.Aslında en önemlisi bu ama niye en sona yazdım bende bilmiyorum
.Bu yıl okul çok yoğun ve yorucuydu benim açımdan annem ve babamda bir başarı yakalarsam beni böyle bir tatille ödüllendireceklerini söylediler,e övümek gibi olmasın
bende böyle bir başarı elde edince ödülü de hakettim dolayısıyla.Madrid seçimini ise kendim yaptım.Hayatımın en güzel günlerini yaşıyorum galiba mağlum kişiyle
3 gündür o bar senin bu bar benim geziyoruz desem yalan olur çünkü önce Madrid turu yapıyoruz.Bende çektiğim fotoğrafları sizlerle paylaşmak istedim.Santiago Bernabeu
Eeee Madrid denince Santiago Bernabeu'ya değinmeden olmaz bende bugün gezme fırsatı buldum Bernabeu'yu.Küçüklüğümden beri hep kalecilere ilgi duymuşumdur ve şu an (küçük çapta da olsa bu bana yeter) okul takımımızın kalecisiyim
yani demem o ki benim asıl kahramanım Iker Casillas onunla tanışmak en büyük hayallerimden biri henüz bunu gerçekleştiremesem de onun durduğu noktada onun sürekli bulunduğu stadın çimlerine basmak yeterli benim için.Şimdilik telefondan girdiğim için fazla fotoğraf koyamıyorum ama daha sonra ekleyeceğim.Ayrıca son bir nokta bu fotoğrafların telif hakkı kesinlikle bana aittir.Bu fotoğrafların aynısını bulun ben o gün Maxi'ye veda ederim(New York fotoğraflarıma bu konuda çok yorum yapılmıştı bu yüzden böyle bir açıklamada bulunayım dedim ayrıca son nokta
fotoğraflar nasıl böyle net diyenler varsa makinemin adı Sony Cybershot DSC-T700) şimdilik iyi geceler fotoğrafların devamı gelecek ...inşallah beğenmişsinizdir fotoğrafların devamı gelecek fotoğraf paylaşım sitesine yükledim ama telefondan biraz zor oluyor hepsini tek tek eklemek


