Hangi Parfümü tercih ediyorsunuz?

Sponsorlu Bağlantılar

Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
Hangi Parfümü tercih ediyorsunuz?
önce ben baslayım.. erkek parfumu ama kullanıyorum cok sevıyorum speed :sarıl:

--------------- Ekleme ---------------

speed inatla yazmama ragmen cıkmıyo sinir oldum:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Symbianist ve minoo


Love Prince

Love Prince

Üye
çoğunlukla sansiroyu tercih ediyorum
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
she,lacoste bunlarda yedektekıler:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Symbianist
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Neyse değiştirelim mesajımızı, yine istenmeyen yorumlar benden çıkmasın :D
D&P den alıyorum ben ...
 
noasgs

noasgs

Üye
hugo boss
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Polo blue ve Armani
 

Revengeful

Emekli Yönetici
hayırdır :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
benim genellikle onları kullanmamın nedeni kızlar bayılıyor :ehe
Zaten erkek parfümleri hep daha güzel oluyor
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Su katılmış Davidoff. :)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
:d:
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
benim genellikle onları kullanmamın nedeni kızlar bayılıyor :ehe
Zaten erkek parfümleri hep daha güzel oluyor
evet kalıcı da oluyor bende cok sevıyorum hatta kullanıyorum kızlar pesımden gelıyor:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Symbianist

Revengeful

Emekli Yönetici
kızların peşinden gelmesini istemen ilginç bir durum xD
 

Revengeful

Emekli Yönetici
kızma ya şaka yapıyorum :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
nese konuya dönelim.
Aynı zamanda Hugo boss uda kullanırım
 
minoo

minoo

Üye
lolita,nina ricci paris
 


Üst Alt