arslansem
Üye
Yönetim eksikliği
Sitede son zamanlarda çok ciddi bi şekilde yönetici ve yönetim eksikliği görüyorum.Konular takip edilmiyor,yanlış yerlere açılıyor,şikayet sistemi de pek kullanılmıyor sanırım.Şöyle bir yönetici listesine baktım da çoğu yöneticimiz sitede aktif değil.Bugün en son konu dışında küfür yazısı gördüm ama şu an itibariyle hala silinmedi.Sitenin duruşu gitgide kötüleşiyor bana göre..
Yanlış anlaşılmasın ama yönetimde bir kısım değişim şart sanırım
Yanlış anlaşılmasın ama yönetimde bir kısım değişim şart sanırım



neyse artık el atarlar umarım.