Yönetim eksikliği

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
arslansem

arslansem

Üye
    Konu Sahibi
Yönetim eksikliği
Sitede son zamanlarda çok ciddi bi şekilde yönetici ve yönetim eksikliği görüyorum.Konular takip edilmiyor,yanlış yerlere açılıyor,şikayet sistemi de pek kullanılmıyor sanırım.Şöyle bir yönetici listesine baktım da çoğu yöneticimiz sitede aktif değil.Bugün en son konu dışında küfür yazısı gördüm ama şu an itibariyle hala silinmedi.Sitenin duruşu gitgide kötüleşiyor bana göre..
Yanlış anlaşılmasın ama yönetimde bir kısım değişim şart sanırım :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak, Necmati ve emreilhans


OğuzcanAbi

Üye
bencede bir kısımda değişiklik şart
sitede alınanlar felan olmuş
bende görmedim ama duydum
ondan girmiyormuş bir yönetici :hmmm
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
gördüğünüz küfürü şikayet ettiğiniz halde hala silinmedimi :hmmm
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
Anlıyorumda, herkesin kendi görüşü ama şikayet etmeniz gerekmezmiydi..:hmmm
 
arslansem

arslansem

Üye
    Konu Sahibi
Şikayet etmediğimi nerden biliyorsunuz?Ayrıca şikayet sistemi olmadığı zamanlarda bile bu kadar zayıf yönetim olmamıştı.Genel konuşuyorum
 
'Patron

'Patron

Üye
Bu konuya katılıyorum. Ama bence konu kırlılığındekı bi diğer sebep. Uyelerın bu konularda bılgısız olması. Ben kaç kere symbıan destek te 5800 için açılan konuları şikayet ettım.Yanlış yer olduğunu belırttım. 5800ın symbıan s60v5 olduğunu bılmıyor bıçok uye.
 
  • Beğen
Tepkiler: EroL ve ChavRash
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Bu konuya katılıyorum. Ama bence konu kırlılığındekı bi diğer sebep. Uyelerın bu konularda bılgısız olması. Ben kaç kere symbıan destek te 5800 için açılan konuları şikayet ettım.Yanlış yer olduğunu belırttım. 5800ın symbıan s60v5 olduğunu bılmıyor bıçok uye.

:oke:

---

Yönetim ekibinde çoğunlukla bir pasifliğin olduğu görülüyor, inkar etmiyoruz. Ancak pasifliğin nedenleri hakkında bilgimiz var. Yönetime müdahale edilmiyorsa tek sebebi budur. Sonuçta kimseyi zorlamak gibi bir lüksümüz yok, ancak aktif olan yöneticilerin ellerinden geleni yaptıklarını da bilmenizi istiyorum. Örnegin Panic Attack, örneğin Sensation, minoo, Anıl Umut.. Gibi gibi..

Malumunuz, iki yönetici arkadaşımız askerde,
Üniversite sınavına hazırlananları,
Askerden çıkıp sivil hayata alışmaya çalışanı,
Yaklaşan seçimlerde milletine bir nevî hizmet edeni,
En yakını hasta olup da onunla ilgileneni,
İşleri ve özel sorunları nedeniyle aktif olamayanları..

Yönetim bu şekilde arkadaşlar; bu durumda gözden kaçanlar ya da olabildiğince birçok konuyu dolaşıp uygunsuz mesaj kontrolü pek sık yapılamadığından gözünüze takılanlar olabilir, ki ne yazık ki bir süre daha olacak gibi..

Anlayış göstermeniz ve elinizden geldiği kadar bize yardımcı olmanız bizden ziyade forum ve sizlerin ortamı için en iyisi olacaktır.

Teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: ' KalendeR ', 'Şeref' ve EroL
minoo

minoo

Üye
Ben bu konuya katılmıyorum. Diğer bölümler nasıldır bilemem, açıkçası yetkim dışını takip etmiyorum pek. Semih, eskiden eskiden eskiden diyorsun da şuna bir bak;



Maxistatistik



Toplam Haber Sayısı: 7.416

Toplam Üye Sayısı: 2.123.643

Online Kullanıcı Sayısı: 184


Forum

Toplam Konu Sayısı: 464.489

Toplam Mesaj Sayısı: 3.157.401


Diğer konuda da gördüm bu yazdığını, konular şikayet etmeden taşınmıyor diyorsun. Bak Semih, ben bu konuyu taşıdım dememizi mi bekliyorsun ya da? Şikayet üzerine taşıdığımızı nerden biliyorsun? Diğer konuda da yazdım bunu; konu dışında 3 yöneticiyiz + 2 admin de sıkça kontrol ediyor konuları, mesajları. Bir kaç konuyu sen bizden önce görmüş olabilirsin, yerinin yanlış olduğunu farketmiş olabilirsin. Forumda yatıp kalkmıyoruz biz de. Herkesin kendi özel hayatı var. Hasan'ın sıraladığı gibi mesela :oke: Herkes kendi konusunun, herkes kendi mesajının yöneticisi olsa zaten bütün bu tantanaya gerek bile kalmaz. Kaldı ki bu bizim suçumuz bile değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: Praetor, ' KalendeR ', 'Şeref' ve 1 kişi daha
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Haklısın ama son zamanlar dediğin zaman sınav haftaları. Saat 05:31 Yatmadım hala konu açıyorum, s60v5 telefonum olduğundan destek bölümünde bilmeyene cevap yazıyorum, melodi isteklerini arıyorum didik didik bazen 2 saat film izlemek zorunda kalıyorum 1 melodi için. Bana hiçbiriniz işini yapmıyorsun diyemezsiniz, diğer arkadaşların benim kadar fırsatı olamaz nete girmek için, yada uykuya benim kadar uzak kalamazlar. Robot değiliz sonuçta. Biz 20 yöneticiyiz, sizler 200 aktif üyesiniz, doğal olarak sizler bizden daha çok mesaj görüyorsunuz. Atılan her mesajı tek tek denetlememizi beklemeyin bizden. Eleştirileriniz için kendi adıma teşekkür ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood, 'Şeref' ve minoo
minoo

minoo

Üye
Şu anda sitede 355 kişi online durumda. (Son 15 Dakika) 15 üye ve 340 misafir

Online rekorumuz: 11.385 Üye ile (19.05.2011 Saat 23:36:00) gerçekleşmiştir.
‎minoo,
‎Panic Attack*+
,
‎emre_93_,
‎ugurturk79,
‎ADSIZzKRAL,
‎hllkmn,
‎by_mecova,
‎kraliletisim,
‎delpiero_06,
‎gizemli63,
‎kont_jack,
‎eneserkoc,
‎serhatoktar,
‎bboydizy26,
‎kralkan70

2 yönetici de sabah olmasına rağmen, gece yarısından beri sitede. Her gece de böyle. Fırsat bulduğumuz her an konuları -şikayete gerek kalmadan- denetliyoruz. Sorularına cevap olabilmişizdir umarım Semih arkadaşım:)
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Şeref'
emreilhans

emreilhans

Üye
evet aynı konuyu bende açtım kapatıldı :D neyse artık el atarlar umarım.
 
arslansem

arslansem

Üye
    Konu Sahibi
Öncelikle benim bu ya da şu yönetici hakkında,yani özel olarak bir şikayetim yok.Ben son zamanlarda özellikle konu dışında çok fazla aksaklık gördüğüm için şikayetimi dile getirdim.Oradaki ya da başka bölümdeki yöneticileri zan altında bırakmak değil amacım.Hasan'ın dediği gibi herkesin kendine göre maruzatı olabilir,özel hayatıyla ilgili sorunlar olabilir,siteye fazla zaman ayıramayabilir.Fakat gitgide üye sayısı artan bir sitede böyle aksaklıklar üyeleri olumsuz etkileyebilir.Herkes farkına varmıştır sanırım;eskiden birçok üye aktif şekilde sitedeydi.Şimdi o aktiflikler yok ve sitenin sanki eski havası yok.Ben bu sitede yaklaşık 4 yıldır üyeyim,sitenin böyle bir hava kazanması samimiyetimle söylüyorum beni üzüyor.Ha bunu bu konuya bire bir bağlamak çok mantıklı olmayabilir ama bence çok etkili.Duyduğum rahatsızlığı sadece dile getirmek istedim.Umarım yakın zamanda site eski havasına kavuşur diyorum.
Emek harcayan,site için bir şeyler yapan arkadaşlara saygımız sonsuz.Başta da dediğim gibi birini ya da birilerini kastetmedim,genel olarak yorumda bulundum.
Cevap yazan yönetimdeki arkadaşlara teşekkür ederim :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: ' KalendeR ' ve emreilhans
minoo

minoo

Üye
Öncelikle benim bu ya da şu yönetici hakkında,yani özel olarak bir şikayetim yok.Ben son zamanlarda özellikle konu dışında çok fazla aksaklık gördüğüm için şikayetimi dile getirdim.Oradaki ya da başka bölümdeki yöneticileri zan altında bırakmak değil amacım.

Bu tezatlık nedir anlam veremedim doğrusu. Hem diyorsun ki ''yönetim sıkıntısı var'', hem de diyorsun ki sözüm ona buna değil. Eee? Bu yönetimdekiler babam, amcam, dedem mi? Biziz işte. Bir laf ediyorsun, geri adım atıyorsun. Ne iştir anlayamadım. Herkesin kendine göre özel sorunları var. Gün oluyor ki siteden çıkmıyorum, gün oluyor ki 2 gün giremiyorum. Sorumlu tutulma sebebim mi bu benim yani?

Görüşlerinizi, eleştirilerinizi tabii ki dile getirebilirsiniz. Yönetim olarak eleştiriye de açığız. Ama mantıklı şeylerle gelin :oke:

Keyifli forumlar.
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
aktiflik gosteren uyeler veya bazı katagorılerden iyi anlayan kişiler yerıne anlamayan modlar var bunlarıda biliyorsunuz ve bu yuzdende aktıflık ve paylaşim baya baya düştü o uyelerin. bunuda biliyorsunuz bunlara neden bir çare bulmuyorsunuz onu anlamış degilim
sitedeki eskisi gibi hevesle girmiyoruz bu ozel yaşamla alakası da yok benım ve konuştugum kaç en aktıf uye açısından soyluyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Εthnic, emreilhans ve arslansem
arslansem

arslansem

Üye
    Konu Sahibi


Bu tezatlık nedir anlam veremedim doğrusu. Hem diyorsun ki ''yönetim sıkıntısı var'', hem de diyorsun ki sözüm ona buna değil. Eee? Bu yönetimdekiler babam, amcam, dedem mi? Biziz işte. Bir laf ediyorsun, geri adım atıyorsun. Ne iştir anlayamadım. Herkesin kendine göre özel sorunları var. Gün oluyor ki siteden çıkmıyorum, gün oluyor ki 2 gün giremiyorum. Sorumlu tutulma sebebim mi bu benim yani?

Görüşlerinizi, eleştirilerinizi tabii ki dile getirebilirsiniz. Yönetim olarak eleştiriye de açığız. Ama mantıklı şeylerle gelin :oke:

Keyifli forumlar.

Pınar konu başlığı 'Yönetim eksikliği' fark ettin mi?Neden böyle bir başlık kullandığımın açıklaması mevcut yukarıda.Yani seni ya da başka birini kastetseydim 'Yönetici Eksikliği' derdim.Anlatabiliyor muyum?
Kaldı ki seni ya da birilerini kastetseydim o kişi hakkında bilgim olmadan onu zan altında bırakıp günaha girmek istemem ben.Senin özel hayatınla ilgili sorun olduğunu varsayalım,bundan haberim yoksa,bilgim yoksa ve bu yüzden görevini ihmal ediyorsan yok yere,durduk yere seni suçlamam.İnsanları suçlayıp,zan altında bırakmak çok kolaydır oysa ki.Böyle biri değilim ama ben :oke:
Senin mantığın dışındaysa bu sadece seni bağlar Pınar.Ben gerekli kişilere sesimi duyurdum bu yeterli bana :oke:


----------Eklendi @ 12:33:01 ---------- Yazıldı @ 12:29:07 ----------

aktiflik gosteren uyeler veya bazı katagorılerden iyi anlayan kişiler yerıne anlamayan modlar var bunlarıda biliyorsunuz ve bu yuzdende aktıflık ve paylaşim baya baya düştü o uyelerin. bunuda biliyorsunuz bunlara neden bir çare bulmuyorsunuz onu anlamış degilim
sitedeki eskisi gibi hevesle girmiyoruz bu ozel yaşamla alakası da yok benım ve konuştugum kaç en aktıf uye açısından soyluyorum.

Son kısma katılıyorum :oke:
 
minoo

minoo

Üye
Ne yapalım Semih Bey?
''Ata, sen asker olduğun için seni yönetimden alıyoruz. Hasan, senin finallerin olduğu için seni yönetimden alıyoruz. Ali, askerde olduğun için seni yönetimden alıyoruz. Anıl, sen üniversiteye hazırlandığın için siteye fazla giremezsin sen yönetimden alıyoruz. Pınar, genel seçimlerde görevli olduğun için siteye fazla giremezsin o yüzden seni yönetimden alıyoruz. Enes, okulun olduğu için sen yönetimden alıyoruz. Mehmet - Güven, çalıştığınız için siteye fazla giremezsiniz o yüzden sizi yönetimden alıyoruz. Sizin yerinize şu, şu, şu, şu üyeler yönetici oldu'' gibi bir şey mi?

O küfür yazıldığında konu dışından sorumlu birileri vardı da garezimiz olduğu için mi silmedik? Ben daha mod olmadan önce, siteye yapılan çirkin bir saldırıyı haber vermek için kendi telefonumdan Erol'u, İsa'yı, Ozan'ı aradım gecenin bir yarısı. Yönetimden kimse yok, hemen gelin biriniz diye. Bak işte, destek budur! Ben yönetici miydim o zaman? Bananeydi peki? Destek budur arkadaşım ;)


----------Eklendi @ 12:38:50 ---------- Yazıldı @ 12:35:21 ----------

aktiflik gosteren uyeler veya bazı katagorılerden iyi anlayan kişiler yerıne anlamayan modlar var bunlarıda biliyorsunuz ve bu yuzdende aktıflık ve paylaşim baya baya düştü o uyelerin. bunuda biliyorsunuz bunlara neden bir çare bulmuyorsunuz onu anlamış degilim

İşte bunlarla gelin. Neden sitede yoktun o anda diye saçmalıklarla değil. İşte bunlarla gelin :oke: Bu şikayetini adminlere bildir arkadaşım.
 
arslansem

arslansem

Üye
    Konu Sahibi
Pınar sana yönelik bir şey mi yazdım yukarıda?O zaman gir şikayet sistemine bak kaç tane şikayetim var oku,say.Destek budur işte arkadaşım dersin benim için de.Hey Allah'ım yaa :)
 
minoo

minoo

Üye
Bakmadığımı nerden biliyorsun ki? Daha dün gece oturdum, şikayet sistemi devreye girdiğinden beri edilen bütün şikayetleri TEK TEK okudum ;) İşte bu yüzden diyorum. Bir şeyin sebebini bilmeden eleştirme.

----------Eklendi @ 12:49:07 ---------- Yazıldı @ 12:44:03 ----------

Pınar sana yönelik bir şey mi yazdım yukarıda?

Ben bana dedin demedim bu 1.
Ama konu dışı dediğin anda beni de ilgilendirir bu 2.
Yönetim dediğin an beni de ilgilendirir. Ki doğrudan ilgilendirmese bile arkadaşlarımı ilgilendiriyor. Ve onların da neden aksaklık yaşadığını ben biliyorum. Savunma gereği duyuyorum. Çünkü suçlu tutulamayacağımız sebeplerden dolayı eleştiriyorsun bu da 3.

Az önce arkadaş bir şey söyledi, işinden anlamayan modlar var dedi. Bunu ben bilemem. Burda da savunamam haliyle. Onu admine bildireceksiniz. Gereken yapılacak. Bu kadar basit.
 
arslansem

arslansem

Üye
    Konu Sahibi
Bu yukarıda yazdıklarımın hepsini tek tek oku o zaman.Neden sitede yoktun diye birşey bulamazsın Pınar.Konuyu çarpıtma,benim savunmadığım söylemediğim birşeyi de söylemişim gibi bana yükleme :oke:
Beni bilen bilir zaten,bi kaos ortamı yaratmak ya da başka bir amacım olmadı olamaz da.Sen ya da başkası konuyu oraya buraya çeker o ayrı tabi.Sitenin bir üyesi olarak gördüğüm rahatsızlığı dile getirdim.Hasan da çok güzel cevapladı tek tek sebepleri arz etti.Teşekkür ediyorum kendisine cevabımı da aldım.Konu kapatılabilir :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: emreilhans
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt