Japonlar 'İnsan Dışkısından' Hamburger Köftesi Yaptı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
    Konu Sahibi
Japonlar 'İnsan Dışkısından' Hamburger Köftesi Yaptı

Japon bilim insanı Mitsuyuki Ikeda, insan dışkısından hamburger köftesi üretti.










Okayama Laboratuvarı'ndan araştırmacı Ikeda, Tokyo Kanalizasyonu yetkililerinin kendisinden şehir atığını yeniden
kullanmanın bir yolunu bulmasını istemelerinin ardından bu kulağa inanılmaz gelen buluşu gerçekleştirdi.

Bakteriler sayesinde insan dışkısının proteinle dolu olduğun gören Ikeda'nın araştırma ekibi, proteinleri ayırt ederek
gıda boyasıyla renklendirip soyayla lezzetlendirdi ve yapay bir biftek yarattı.

Dışkıdan üretilen hamburger köftesi, yüzde 63 protein yüzde 25 karbonhidrat, yüzde 3 lipit ve yüzde 9 minerallarden oluşuyor.

Uzmanlar yapılan ilk deneylere katılan gönüllülerin etin tadının lezzetli olduğunu ve bifteğe benzediğini söylediklerini belirtiyor.

Bilim insanları, alışılmadık kökenine rağmen, bu burgerin sığırlarınkinden daha fazla çevreye duyarlı olduğunu savunuyor.

Araştırma maliyetleri nedeniyle bu burger köftesi, şimdi yenilenlere göre 10-20 kat daha pahalı, ama profesör maliyeti zamanla azaltmayı umuyor.
 


Mau5Trap

Mau5Trap

Üye
O Japonları var ya...
 
Lykia

Lykia

Üye
abi bunlara ne versen yiyo zaten hepsine saygılıyım ve hic şaşırmıyorum :D
 
SHS

SHS

Üye
Kuru kuru gitmez, işeyimde içsin :zuhaha:
 
  • Beğen
Tepkiler: Asteroid9
Asteroid9

Asteroid9

Üye
Japon bunlar yaparmı yapar :aha:
 
akondd

akondd

Üye
ne hallere düştük hayvanlarla dalga geçiyoduk kendi dışkısını yiyo diye aynı duruma insanlık düştü şimdi
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
adamı ekmek çarpar valla

----------Eklendi @ 10:17:10 ---------- Yazıldı @ 10:16:00 ----------

hindularda inek idrarından kola yapmışlardı
 
anılbaran

anılbaran

Üye
hamburger köftesi bitti mi? hayır eeeee :)
 
aslankaplants

aslankaplants

Üye
japonlar yapar ama bence iğrenç
..
..
..
yakında da sıvı bir şeyler üretirler:ehe
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Japon, çin, hintli bunların hepsi aynı. Akıllarına ne gelse, ne bulsalar yiyorlar. Yamyamlarda bunlardan çıkmıştır. Bu japonlar ilerde lağamları besin zincirlerine dahil ederler.

Ayrıca konuyu okudukça iğrendim :sahan:
 
Astrosman

Astrosman

Üye
Bide yesinler onu
 

Jetlak

Üye
yorum yok :)
 
coolasker54

coolasker54

Üye
Bilim insanları, alışılmadık kökenine rağmen, bu burgerin sığırlarınkinden daha fazla çevreye duyarlı olduğunu savunuyor.

:birak: MALmö lü mü bunlar ya :hih:
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
Gayet mantıklı. Bir gün aç kalacağımı düşünürsem...
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
Yani sadece benim düşüncemdi... :ehe Büyük konuşmamak gerek :):)
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
İnsanlarda artık verimli hale geliyor. Kendi ürettiği besinleri tüketerek doğayı dengede tutuyor bitkiler gibi :D :ehe :kop:
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
Teknolojik gelişme olarak kabul edilmeli :ehe
 
cihan10

cihan10

Üye
midem birbirine geçti kusacağım şimdi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

.eRCaN.
Cevap
0
Görüntüleme
2K
.eRCaN.
Pure Life
Cevap
0
Görüntüleme
787
Pure Life


Üst Alt