Cim Bom durdurulamıyor (!) ( :

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Cim Bom durdurulamıyor (!) ( :
Fortis Türkiye Kupası'ndan elenen, UEFA Kupası'na ise adeta intihar ederek havlu atan Galatasaray, 13 puanlık maçta 10 kişilik Eskişehirspor'a yenildi !..


Fenerbahçe ve Trabzonspor'un puansız kapattığı, Sivasspor ile Beşiktaş'ın da berabere kaldığı haftada galip gelip hem moral hem de üçüncülük fırsatı yakalayan sarı kırmızılı futbolcular, bunları ellerinin tersiyle ittiler !.. 90 dakika boyunca futbol adına yokları oynayan Galatasaray, neredeyse 2. yarı boyunca 10 kişi oynayan Eskişehirspor gol atamadı, bir de üstüne gol yedi ve sahadan 1-0 mağlup ayrıldı.

Sarı kırmızılılar Hamburg maçını unutturacak ve camiaya şampiyonluk umudunu aşılayacak Eskişehirspor maçına Lincoln'den yoksun çıktı. Almanya'daki Hamburg maçında oyundan alınınca Teknik Direktör Bülent Korkmaz'a tepki gösteren, ardından Trabzonspor maçında yedek oturtulan Lincoln, hafta içindeki Hamburg maçında da oyundan alındıktan sonra doğrudan soyunma odasına gitmişti. Teknik Direktör Bülent Korkmaz artık iplerin kopma noktasına geldiği Lincoln'ü rakip 10 kişi olmasına ve Galatasaray yenik durumda olmasına rağmen oyuna almadı, 90 dakika kulübede oturttu !..

GALATASARAY - ESKİŞEHİRSPOR: 0-1
STAT: Ali Sami Yen
HAKEMLER: Bünyamin Gezer, Serkan Gencerler, Ekrem Kan

GALATASARAY: De Sanctis, Serkan Kurtuluş (Dk. 60 Nonda), Emre Aşık, Hakan, Volkan, Sabri (Dk. 71 Aydın), Barış, Ayhan, Kewell (Dk. 75 Mehmet Güven), Arda, Ümit
TEKNİK DİREKTÖR: Bülent Korkmaz

ESKİŞEHİR: Ivesa, Koray, Saffet, El Saka, Sezgin, Serdar, Bülent Ertuğrul, Doğa (Dk. 74 Poljak), Engin (Dk. 83 Bülent Kocabey), Youla, Batuhan (Dk. 65 Vucko)
TEKNİK DİREKTÖR: Rıza Çalımbay

GOL: Dk. 69 Youla

SARI KARTLAR: Emre Aşık (Galatasaray) / Nadarevic, El Saka (Eskişehirspor)

KIRMIZI KART: Dk. 54 Nadarevic (Eskişehirspor)

İLK YARIDAN DAKİKALAR
5. dakikada ceza alanı sağ çaprazından Arda'nın gönderdiği pasa penaltı noktası üzerinde Kewell'ın vuruşu kötü olunca, meşin yuvarlak üsten auta çıktı.

15. dakikada soldan çalımlarla Galatasaray ceza alanına giren Engin'in sert vuruşunda, savunmada Emre Aşık'a çarparak yükselen top, üstten az farkla kornere gitti.

22. dakikada sağ kanattan Sabri'nin ortaladığı topa ön direkte Kewell'ın şık kafa vuruşunda, meşin yuvarlak kaleci Ivesa'dan döndü ve savunma tehlikeyi uzaklaştırdı.

25. dakikada Koray'ın sağdan ortaladığı topa ceza alanında Serdar dokunamazken, hemen arkasındaki Youla, şut çekmek yerine meşin yuvarlağı kontrol etmeye çalışınca, savunma araya girerek tehlikeyi önledi.

38. dakikada Serkan Kurtuluş'un kendi sahasından uzun pasıyla hareketlenen Kewell, Eskişehirspor savunmasının arkasına sarkarken, kalesini terkeden Ivesa, topu taca atarak tehlikeyi önledi.

Karşılaşmanını ilk yarısı 0-0'lık skorla tamamlandı.

İKİNCİ YARIDAN DAKİKALAR
KIRMIZI KART
55. Dakikada Eskişehirspor 10 kişi kaldı. 49. dakikada sarı kart gören Nadarevic, 6 dakika sonra Ümit Karan'a yaptığı hareketten ötürü Bünyamin Gezer'den 2. sarı kartı gördü ve oyundan atıldı.

59. dakikada ceza alanı dışından Doğa'nın yaptığı sert vuruşta, köşeye giden topu De Sanctis tokatlayarak kornere çeldi.

65. dakikada Arda'nın soldan ortasına ceza alanında iyi yükselen Ümit, kaleci Ivesa'dan hemen önce kafa vuruşu yaparken, top üstten az farkla auta çıktı.

GOL 69. dakikada Eskişehirspor, Galatasaray karşısında 1-0 öne geçti. Hızlı gelişen atakta Doğa'nın soldan ceza alanına gönderdiği topu Youla, uygun durumda düzgün bir vuruşla ağlara gönderdi: 1-0

71. dakikada Sabri'nin sağ köşeden kullandığı köşe vuruşunda, arka direkte Barış'ın şutu sonrası top kaleciden döndü.

90. dakikada Poljak'ın pasıyla ceza alanında topu önüne alan Youla'nın sert şutunda, meşin yuvarlak kaleci De Sanctis'ten döndü ve konuk Eskişehirspor, karşılaşmadan 1-0 galip ayrıldı.


Not: Eyvallah Cimbom , Teşekkürler sivas , Teşekkürler Ts , Teşekkürler Bjk iyiki varsınız :)
Hep böyle devam.

Maç hakkında yorumda bulunacak olursak ; 1.dakikadan 90.dakikaya kadar inanılmaz mücadele eden Eskişehirspor , attığı gollede galibiyeti hak etti. . Galatasaray , bitmiş vaziyetteydi. Rakip 9.Kişiyken üstelik gol yediler. Lincoln dedikleri süperstar ! yedek yıldız olarak sahadaydı. Bülent Korkmazın amatör tecrübesiz Galatasaray da başarılı olamayacağını ilk geldiğinde söylemiştim.. Kewell çıkarıyor M.güven diye bir adamı alıyor ne işe yarıyorsa..Tam bir skandal.. Oyunu iyi okuyamayan Bülent Korkmaz Ve Lincoln ile olan kavgasını açık bir şekilde göstererek Galatasarayın sonunu göz göre göre hazırlamaktadır. ;) Bordo ile istanbulda oynanan çok şanslı bir galibiyet herşeyi kapatmıştı bir anda.. Üstelik demiştik çekirge hep şansa zırlamaz..

Kocaeli 5 , Hamburg 3 , Eskişehir 1 Elde var 0.VE ALİ SAMİYENDE BUYRUN ;)
 


Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Ya bu Galatasarayı ve Medyayı anlamıyorum bu macın kaybedilmesinin en önemli nedeni Uefadan morali bozuk dönen takımın macta bir türlü golü bulamaması ve Eskişehirin attığı goldür eee bu golüde 9 kişiyle attıklarından düşünün siz Gs li oyuncuların mactaki durumunu gercekten büyük bir travma....:(:(
Ama asıl neden psikolojik ::oke:
Sen tut atladığın her turun senin için maddi ziyan olduğu Uefayı önemse onun yerine 1. olup Şampiyonlar ligine direk gruplarda başlayacağın ve 8 milyon euroyu direk ayak bastı parası için alacağın Turkcell süper ligi önemseme......:nono::nono:
+Buna Uefadaki başarısızlığının neden olması ayrı bir talihsizlik....:(
Lafın özü Uefayı cok önemli bir durummuş gibi gösterip Ligi 2. plana atan düşünceye yazıklar olsun.Bu düşünceyi geliştiren Medyaya Ve Gs Yönetiminede ders olsun....:vur
Bordeaux ve Hamburg teknik direktörleri bile Kendi liglerinin Uefadan daha önemli olduğunu dediklerinde gülenler cok büyük bir yanılgıya düşmektedirler...:nono:
Günümüzde Futbol=Para,Uefa=Ziyan,Lig 1.liği=Şampiyonlar ligi grupları+en az 8 Milyon Euro kar

Denklem cok basit üzülmeye değer hiç bir sey yokmuş....
 
Colloddi

Colloddi

Üye
Salih Baba™;1291632' Alıntı:
Ya bu Galatasarayı ve Medyayı anlamıyorum bu macın kaybedilmesinin en önemli nedeni Uefadan morali bozuk dönen takımın macta bir türlü golü bulamaması ve Eskişehirin attığı goldür eee bu golüde 9 kişiyle attıklarından düşünün siz Gs li oyuncuların mactaki durumunu gercekten büyük bir travma....:(:(
Ama asıl neden psikolojik ::oke:
Sen tut atladığın her turun senin için maddi ziyan olduğu Uefayı önemse onun yerine 1. olup Şampiyonlar ligine direk gruplarda başlayacağın ve 8 milyon euroyu direk ayak bastı parası için alacağın Turkcell süper ligi önemseme......:nono::nono:
+Buna Uefadaki başarısızlığının neden olması ayrı bir talihsizlik....:(
Lafın özü Uefayı cok önemli bir durummuş gibi gösterip Ligi 2. plana atan düşünceye yazıklar olsun.Bu düşünceyi geliştiren Medyaya Ve Gs Yönetiminede ders olsun....:vur
Bordeaux ve Hamburg teknik direktörleri bile Kendi liglerinin Uefadan daha önemli olduğunu dediklerinde gülenler cok büyük bir yanılgıya düşmektedirler...:nono:
Günümüzde Futbol=Para,Uefa=Ziyan,Lig 1.liği=Şampiyonlar ligi grupları+en az 8 Milyon Euro kar

Denklem cok basit üzülmeye değer hiç bir sey yokmuş....
Sıkma Canını :oke: Medya Böyle İşte :box Sanki Kötü Oynamış gibi puan kaybettiğimizi yazıcaklar ;) yazsınlar çizsinler karalasınlar vs vs ama hepsi boş çünkü hepsi yalan ve hepsi palavra ;)

Herkes Biliyor ve Bilecekte

GALATASARAY = TÜRKİYE'DİR

Bunu Fblisinden Bjklisine Kadar Hepsi Biliyor ;)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Tabiki kötü oynadınız maç başından sonuna kadar kontrol Eskişehirin elindeydi... Palavra mı :)

Bknz: Bakıpta görememek ;)
 
Colloddi

Colloddi

Üye
DiaBLoS™;1291710' Alıntı:
Tabiki kötü oynadınız maç başından sonuna kadar kontrol Eskişehirin elindeydi... Palavra mı :)

Bknz: Bakıpta görememek ;)
Ya Sen Neyin İddiasında Bulunduğunun Bile Farkında Değilsin :nono:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Herhangi bir iddaa bulunan yok sallamayalım.

Yazdığın 3.msjı ve altındaki mesajı okursan daha iyi anlayabilirsin ( sanmıyorum ama)


:oke: Hey Allahım ya neler çıkıyor .
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
DiaBLoS™;1291726' Alıntı:
Herhangi bir iddaa bulunan yok sallamayalım.

Yazdığın 3.msjı ve altındaki mesajı okursan daha iyi anlayabilirsin ( sanmıyorum ama)


:oke: Hey Allahım ya neler çıkıyor .

yine sen :) siz yendiniz dimi Bursa yı da konusuyuorun ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt