Haber Galaxy A8 (2016) Exynos 7420 İşlemci ile Göründü

Sponsorlu Bağlantılar

Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
Galaxy A8 (2016) Exynos 7420 İşlemci ile Göründü
Akıllı telefon pazarının Güney Kore merkezli lideri Samsung, Galaxy A serisini 2016 model yılı için yeniledi. Sadece bir model ise henüz resmi olarak açıklanmadı: Galaxy A8. Samsung Galaxy A8 2016henüz resmiyete kavuşması fakat gelen bilgilere bakılırsa bu tanıtım çok fazla gecikmeyecek.

http://www.maxicep.com/galaxy-a8-2016-akilli-telefon-teknik-ozellikler-ortaya-cikti
Galaxy A8 (2016) akıllı telefon teknik özellikler ortaya çıktı
Geride bıraktığımız ay içinde Galaxy A8 2016 prototipi Gfxbench veri tabanı üzerinde test edildiği bilgileri internette yer almıştı. Bu sayede Galaxy A8 2016 özelliklerinden bazıları da ortaya çıkmıştı. Galaxy A8 2016 şimdi de Geekbench üzerinde ortaya çıktı.



Geekbench, telefon özellikleri hakkında Gfxbench kadar fazla detaylı bilgi vermiyor. Fakat yine de Geekbench üzerinde Galaxy A8 2016'ya ait üç önemli detay ortaya çıkıyor. Samsung Galaxy A8 2016, geçtiğimiz yılın Galaxy S6 ve Note 5 gibi amiral gemi modellerinde kullanılan Exynos 7420 yonga seti ile geliyor. Galaxy A8 2016 ayrıca 3GB RAM ve Android 6.0.1 Marshmallow işletim sistemi ile sunulacak.

Gfxbench'te ortaya çıkan bilgilere göre ise Galaxy A8 2016, 5.1 inç büyüklüğünde full HD AMOLED ekrana sahip olacak. 16MP arka kamera ve 5MP ön kameraya sahip olacağı belirtilen Galaxy A8 2016, 32GB dahili depolama alanı ve microSD kart desteği de sunacak.
Galaxy A8 (2016) Exynos 7420 İşlemci ile Göründü
 


MaxipmaN

Üye
A3 2016 7578 de kullanıyor ancak bu rakam göz boyama galiba.
Samsung islemci isimlendirmesinde bile ortalığı karıştırıyor.
 
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
Kullandığım telefon bu :)
Telefona hard reset atim dedim
Yanlışlıkla odin moduna soktum
HAngi tuş kombinasyonuyla yaptıysam tekrardan odin moddan çıkarmayı başardım
Ayarlardan full sıfırliym dedim
O da olmadı
Bu sefer hard reset için
Tekrardan harekete geçtim
Wipe data factory reset yaptım
Power off a bastım
Basmaz olaydım
Açıldı telefon
İlk giriş gogıl hesabı vs
Her şey tamam
Bana en son gogıl asistan
Aktif et onun gibi bişiy işte
Tamam diyom
Yok neymiş efendim
İzin verilmemiş
O e posta adresi vs
2 tane daha hesap açtım
Onlarda yine hiç bi işe yaramadı
Yine hard reset yaptım
Wipe data ...
Bu sefer
Reboot system now a bastım
Bu sefer gogıl asistan
şeyi istemedi neyse ki
Telefonu açtım
Epey hızlandı telefon

Arşivlenmemiş olsa
Vay benim başıma gelenler
Konusuna yazacaktım
Neyse bu konuyu hortlatmış oldum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Kullandığım telefon bu :)
Telefona hard reset atim dedim
Yanlışlıkla odin moduna soktum
HAngi tuş kombinasyonuyla yaptıysam tekrardan odin moddan çıkarmayı başardım
Ayarlardan full sıfırliym dedim
O da olmadı
Bu sefer hard reset için
Tekrardan harekete geçtim
Wipe data factory reset yaptım
Power off a bastım
Basmaz olaydım
Açıldı telefon
İlk giriş gogıl hesabı vs
Her şey tamam
Bana en son gogıl asistan
Aktif et onun gibi bişiy işte
Tamam diyom
Yok neymiş efendim
İzin verilmemiş
O e posta adresi vs
2 tane daha hesap açtım
Onlarda yine hiç bi işe yaramadı
Yine hard reset yaptım
Wipe data ...
Bu sefer
Reboot system now a bastım
Bu sefer gogıl asistan
şeyi istemedi neyse ki
Telefonu açtım
Epey hızlandı telefon

Arşivlenmemiş olsa
Vay benim başıma gelenler
Konusuna yazacaktım
Neyse bu konuyu hortlatmış oldum :)
önemli değil.. buğra admın mı oldu yeni mi oldu
 


Üst Alt