fzthakan
Üye
zorunlu öznitelikler eksik uyarısı??
Sevgili arkadaşlar Nokia 5800'a trapster yüklüyordum ki zorunlu öznitelikler uyarısını aldım...ne oldğunu anlamadım il defa duydum çözümü nedir bu işin lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim..
bu arada telim hacklidir...her türü prg ı çok rahat kurabilliyorken ilk defa karşılaştım bu uyarıyla?
--------------- Ekleme ---------------
bu sorunun çözümünü bilen hiç mi arkadaş yok yaa bu forumda?
--------------- Ekleme ---------------
Bu forumd mderatör yok mu akadaşlar?bunun çözümünü bilen bir kişi yok mu?
bu arada telim hacklidir...her türü prg ı çok rahat kurabilliyorken ilk defa karşılaştım bu uyarıyla?
--------------- Ekleme ---------------
bu sorunun çözümünü bilen hiç mi arkadaş yok yaa bu forumda?
--------------- Ekleme ---------------
Bu forumd mderatör yok mu akadaşlar?bunun çözümünü bilen bir kişi yok mu?
