zorunlu öznitelikler eksik uyarısı??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

fzthakan

Üye
    Konu Sahibi
zorunlu öznitelikler eksik uyarısı??
Sevgili arkadaşlar Nokia 5800'a trapster yüklüyordum ki zorunlu öznitelikler uyarısını aldım...ne oldğunu anlamadım il defa duydum çözümü nedir bu işin lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim..
bu arada telim hacklidir...her türü prg ı çok rahat kurabilliyorken ilk defa karşılaştım bu uyarıyla?

--------------- Ekleme ---------------

bu sorunun çözümünü bilen hiç mi arkadaş yok yaa bu forumda?

--------------- Ekleme ---------------

Bu forumd mderatör yok mu akadaşlar?bunun çözümünü bilen bir kişi yok mu?
 

xxxxx55555

Üye
bende de var aynı sorun lütfen yardm

----------Eklendi @ 00:18:26 ---------- Yazıldı @ 00:03:42 ----------

buldum!!! uygulama ayarlarından çev.içi seltifika kontrolünü açık hale getir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt