Zor durumdayım nolursunuz yardım..!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

herocry

Üye
    Konu Sahibi
Zor durumdayım nolursunuz yardım..!
merhablar arkdaşlar
elimde LG marka KP500/cookie model telfon var. telefonu 3,5 ay önce almanyadan sıfır aldım. sorun şurda başlıyor : telefon pasaporta kaydedildi. ama maalesef hat sadece mevcut hattla kullanılıyor. yani kullandığı hatla. başka hat kabul etmiyor. gittim araştırdım Vodafone Merkezlerine ama hepsi bi bilgmiz yok dediler. bu telefonu başka hatla kullanmak için ne yapabilirim veya bi çzümü varmı? örneğin kırmak gibi . ilginiz için tşrkler.:megafon:
 


yanlic35

yanlic35

Üye
merhaba tl35tl verşp telefonun kilidini kırdırıcaksın.ondansonra bütün simlerde calışır
 

herocry

Üye
    Konu Sahibi
peki nerde kırdırabilirim? mesela telfoncularda mı yoksa vodafone bayiilerde mi? bu arda bilgi için çok sağol.
 
AlpReis

AlpReis

Üye
:hmmm
 

herocry

Üye
    Konu Sahibi
allah için ya tlefonu satıcam bundan dolayı alan yok. lütfen bi bilgisi olan yok mu?
 

volkannnnnnnn

Üye
bana şu kp 500 den anlayan birisi özelden ulaşabilir mi acill yardım ltfn çok önemli ya :((( [email protected] lütfen ekleyin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt