herocry
Üye
Zor durumdayım nolursunuz yardım..!
merhablar arkdaşlar
elimde LG marka KP500/cookie model telfon var. telefonu 3,5 ay önce almanyadan sıfır aldım. sorun şurda başlıyor : telefon pasaporta kaydedildi. ama maalesef hat sadece mevcut hattla kullanılıyor. yani kullandığı hatla. başka hat kabul etmiyor. gittim araştırdım Vodafone Merkezlerine ama hepsi bi bilgmiz yok dediler. bu telefonu başka hatla kullanmak için ne yapabilirim veya bi çzümü varmı? örneğin kırmak gibi . ilginiz için tşrkler.
elimde LG marka KP500/cookie model telfon var. telefonu 3,5 ay önce almanyadan sıfır aldım. sorun şurda başlıyor : telefon pasaporta kaydedildi. ama maalesef hat sadece mevcut hattla kullanılıyor. yani kullandığı hatla. başka hat kabul etmiyor. gittim araştırdım Vodafone Merkezlerine ama hepsi bi bilgmiz yok dediler. bu telefonu başka hatla kullanmak için ne yapabilirim veya bi çzümü varmı? örneğin kırmak gibi . ilginiz için tşrkler.


(( 