Ziynet sali 5 çayı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Ziynet sali 5 çayı




Tuhaf, çok tuhaf
En yakınken en uzak,
Senin bir sevgilin var,
Muhtemel benim de olacak,

Gizli bölmelere
Saklamış gibiyiz,
Bütün yaşananlar,
Biter mi… bitince aşk?..

Olur da yolun düşerse
Bir kahveye uğra derim,
Ya da beş çayına.
Bir yudum sohbete beklerim…
Çok ayıp mı olur?
Yakışık almaz mı davetim?
Bu kadar zor mu her şey?
Canımın içi seni çok özledim…

Ben de uzun bir yola gittin farzederim
Kandırırım kendimi ne yapayım…
Bütün hatıralarıma da saygılar arzederim
Ama unutur muyum asla, niye unutayım



 

Catty

Emekli Yönetici
Teşekkürler ablam...
 
    Konu Sahibi
rica ederim 2.bebek şarkıyı dinledinmi ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...