Tavsiye Zenfone 6'sı olanlar içeri gelebilir mi?

Sponsorlu Bağlantılar

blsm_mr

Üye
    Konu Sahibi
Zenfone 6'sı olanlar içeri gelebilir mi?
Selamün aleyküm
Ben Zenfone 6 almayı düşünüyorum siz kullanıcılardan ricam zenfone 6'nın eksik gördüğünüz yönlerini bu konuya yazmanız..

Keyifli Forumlar :pc:
 


Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
onlarca karşılaştırma konuları var onlara bakman faydalı olur
 

blsm_mr

Üye
    Konu Sahibi
çok baktım ama yine de kullanıcıların bire bir yorumlarını almak istiyorum :)
 
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
gmd 2 al
 
YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye
Otg GPU sanal tuşları ışık sız ekran büyük
 
SamilGoktas

SamilGoktas

Üye
Otg var beyler
 

rimex

Üye
Selamün aleyküm
Ben Zenfone 6 almayı düşünüyorum siz kullanıcılardan ricam zenfone 6'nın eksik gördüğünüz yönlerini bu konuya yazmanız..

Keyifli Forumlar :pc:
bende almayı planlıyorum aldıysan mesaj atabilir misin
 

blsm_mr

Üye
    Konu Sahibi
almadım bende senin gibi niyetliyim :)
 

rimex

Üye
Forumlarda falan dolaştım fiyatına göre çok iyi telefon diyo lar ,
 
Exdkiller

Exdkiller

Üye
Telefona laf atanlara inanma kesinlikle çok iyi cihaz dokunmatik tuşlar ışıksız ama alışıyorsun kullandıkça her oyunuda yüksek ayarda rahatlıkla oynatıyor otg de geldi zenfone lara boyutunu sıkıntı etmezsen almalısın bence
 
  • Beğen
Tepkiler: blsm_mr


Üst Alt