emreexxl
Üye
-
Konu Sahibi
-
İyi o zaman al
Ne agresif davranıcam al diyorum işteArkadaşım agresif davranmanıza gerek yokTelefonu bu hafta sonu almam gerekiyo.Nedeni zamanında Galaxy S3 Htc M8 vs telefonları kullanmış ve kırmış biri olarak yaklaşık bir yıldır Nokia 5230 kullanmaktayim ve artık bıktım desem yeridir Bu yüzden daha fazla katlanamiyorum ve bir an önce hem bu telefondan kurtulup hemde ihtiyaçlarımi karşılayacak telefon almak istiyorum.Babamla gideceğiz 2000 3000 tl fark etmez ancak zenfone 6 alırsam kalanıni ben kullanacağım.Bu yüzden bunlara göre cevap verirseniz çok yardımcı olursunuz
Annemde zenfone 5 var çok güzel bir telefon internetide hızlı oyun yüklememe izin vermiyor oyun performansını bilmiyorum
Tm bilgilendirdiğin için saol kardeş netten bakayım onlarla ilgili ne tür şikayetler var güvenilirmi değil mi falan.Huawei ye KVK bakıyor. Escort da eski Türk firması beğenmezsen 14 gün içinde telefonu iade bile edebilirsin. Kendileri bakıyor sanırım escortda
Arkadaşım telefondan beklentilerin neler?
Oyun mu? oyun ise gta ve modern combat 5 haricindeki bütün yüksek çözünürlükte oyunları denedim kasmıyor bana mısın demiyor.
Program falan mı kurmak istiyorsun? 2 Gb ram var ve bir programın kastığını ya da uyumsuz olduğuna denk gelmedim daha.
Kamera mı? Fena değil ama çok da bir şey bekleme 800 lira verip de 2bin tl lik kamera performansı alamazsın.
Şarj mı? Yok ben oyun oynamam mesaj atayım konuşayım arada kullanırım diyorsan rahat iki günü çıkarırsın. Ama dersen ki ben oyun oynayacam çatır çatır şarj performansı bekleme. Hangi telefonu alırsan al oyun oynayıp bir günü rahat çıkaramazsın.
Velhasıl kelam derim ki al.. Ben aldığıma hiç pişman olmadım bilakis iyi ki almışım dedim... Ama yine de sen bilirsin.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?