Zamanı geldi ... !

oguz204

Üye
    Konu Sahibi
Zamanı geldi ... !
Symbian sonunu tahmin edemiyoruz değil mi..
Artık el atmanın tam zamanı eğer c# ve c++ biliyorsanız kendi işletim sistemimizi yazalım derim yeni birşey ortaya koymasakta symbianı yeniden tasarlıyacağız tek başına altından kalkamam ekip kuralım derim ve yakında e71 vs 320x240 non touch telefonlar için belle tasarlamam bitecek.Bana birkaç yazılımcı gerek
 
valla bu işlerden hiç anlamam ama yapmak istediğin şey tam olarak nedir cfw gibi bir şey mi ?
 

oguz204

Üye
    Konu Sahibi
varsayılan sistemi geliştirmek mesela telefonun exe açıcak kardeşim.
 
Tepkiler: Dandanakan92

papakudioflu

Emekli Yönetici
telefon exe mü acıcak en sevdigim arkadasım sensin artık biliyorsun degil mi
 
Tepkiler: ozggurr ve Cihanî Sultan
telefonun exe çalıştırması demek daha çok ve daha çabuk virüs kapması demek bence
 
Tepkiler: ~N.A.W.Y~, ozggurr ve cortex47

oguz204

Üye
    Konu Sahibi
Aslında symbianla mümkün sadece açık kaynak kodları var değiştirelecek ama yasal değil Windows bizi mahveder n95 de başardım ama bazı sorunlar çıktı
 

erdgnblt

Üye
c++ biliyorumda. c++ dan ne gibi görsellik bekliyorsun. Alanını visual basic e çevir
 

sonerrap

Üye
c++ bilen bircok arkadaşım var ama nasıl olcak bu iş
 

oguz204

Üye
    Konu Sahibi
kardanadam haklı ama exe açması daha çok program demek ve 3 ay sonunda yayımlıcam exeye takılmayın daha fazla geliştirme yapacağim ancak denemelerimde çözemediğim tek sorun kodlarla oynadığımda cihaz sim okumuyor.

----------Eklendi @ 22:32:17 ---------- Yazıldı @ 22:29:46 ----------

c++ ile bitmiyor olaya java ve flash da girecek ama bi temel lazim
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
ya virüsten ve yasal olmamasından cekinmeye gerek yok sonucta exe calıştıktan sonra çak kasperskyi gitsin yasal olarakta microsoft pesine düser ama nasıl yaptıgını ögrenip ona göre geliştirmek icin düser
 

oguz204

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim 256 mb ram ve 680 mhz işlemci karsperskyı kaldırmaz ama yinede iyidir .
 
bence exe ile çalışan telefon yapmaktansa exe dosyalarını sisx yapın daha kolay olur gibime geliyor
 
exe çalışıyor zaten ama symbian için olanlar.
 
Tepkiler: ozggurr, Cihanî Sultan ve CanKartaL

oguz204

Üye
    Konu Sahibi
önemli olan fikirler sisx paketliyici program geliştir diyorsun güzel fikir aslında.

----------Eklendi @ 22:50:10 ---------- Yazıldı @ 22:48:12 ----------

symbian exe desteklemez .
 
en iyisi emulator geliştirmek exe
 

oguz204

Üye
    Konu Sahibi
exeye takılmayın 2 planımda wireless ile mobile ağ kurmak bu sayede daha hızlı aktarım gerçekleşicek

----------Eklendi @ 22:54:36 ---------- Yazıldı @ 22:53:14 ----------

emulatör var Dos box diye .
 

oguz204

Üye
    Konu Sahibi
n95 e win95 kurma yaz tarat ben 3 yıl önce bu sitede buldum .d