Telefon Tavsiyesi Z2 cidden ısınıyomu

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
Meraktan ötürü Z1 e bende ekledim 4K yı. Ama bende beğenmedim. PC bile oynatırken zorlanıyor. Ben 720p tercih ediyorum.
 

Invoke

Üye
Ya biraz 1080p Video çekince nexus 5 de hafıza doluyor zaten. hele 4K nasıl yer tutar...
 
ben söylemiştim nedenine gelince de arkadaşın biri 4k video çekemiyor yada az çekiyor gibisinden bir laf etmişti.Bende 6 dakika boyunca çekebildiğimi söyledim.
Bu arada 4k telefon olarak sony'nin z2 ile birlikte ithal ettiği televizyon var.Şu an sony bayilerinde satılıyor.
 

oznkrts

Üye

Meselede burda zaten o televizyonun fiyatında :P
 
Yok yanlış anladın bunun bir + olarak sayılmasını ve ballandıra ballandıra anlatılmasını eleştirdim
ballandıra ballandıra anlatıyorum çünkü samsungun s5 modelinde de 4k video çekimi var ama samsung'un 4k video çeken televizyonu yok.Ama sony z2 ile beraber türkiyeye 4k özellikli telefonda getirtti.Yani çektiğiniz 4k videoları televizyonda izleyebileceksiniz..
Birde ben ballandırarak anlatmadım.4k videoyu az çekiyor yada çekemiyor gibi bir cümle kurdu arkadaşın biri o yüzden bnde 6 dakika çekebildiğimi söyledim.
 

oznkrts

Üye
Bu biraz çelişkili olmadı mı :hehe
 

serecans

Üye
Arkadaslar bende aldim birazdan gelecek cok mutluyum
 

archh

Üye
Hayırlı olsun :-)