Yüzbaşi olmuşum :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

M. tAHA

Üye
    Konu Sahibi
Yüzbaşi olmuşum :)
Gezerken bi baktım yüzbaşı yazıyor anah dedım hemen kutlayalım dedım

dimi amca




 
tebrikler

---------- Eklendi @ 02:09:04 ---------- Yazıldı @ 02:08:05 ----------

tebrikler
 
Tepkiler: M. tAHA

__xXx__

Üye
congratulations
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve M. tAHA

M. tAHA

Üye
    Konu Sahibi
teşşekkürler
 

FatoŞ

Üye
Hayırlı ,Uğurlu Olsun .. Nice Rütbelere ..
 
Tepkiler: M. tAHA

M. tAHA

Üye
    Konu Sahibi
hepinize teşekkür ederim maxicep ailesi
 

Eykul

Üye
Felicitation
 
Tepkiler: M. tAHA
▒▒█tebrikler█▒▒
 
Tepkiler: M. tAHA
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...