Yüzbaşı oldum :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

haltie

Üye
ne ara admin oldun
 

Sehzade

Üye
bu konu baya polemik yaratacak galiba xD
ata abi gec oldu ama hayırlı olsun xD
 
valla varya sizlrin sayesinde acaip guluyrum ya Allah hepinizden razi olsun
 

minoo

Üye
vaay adminime bak
 

haltie

Üye
arayı kızıştırma sen varyaa yermiyiz biz be o ara gazını
 

minoo

Üye
tüh yeseydn ne qzel
 

haltie

Üye
bizim atışmalar anlık gelişiyor sohbete döndürme burayı
 

minoo

Üye
muhahaha sohbete dönştrme dyene bak
 

Nadir

Emekli Yönetici
bu konu niye hortlatılıyor?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...