besim.farhan
Üye
yürü güzelim anca gidersin.....
Bir kız vardı çok seviyordum hemde çok seviyordum. Ama hiç takmıyordu beni. Zaten son bir yıl haftada bir ayrılalım diyordu sonra tekrar mesaj atıyordu. Benim de ilk ilişkim olduğu için bitmemesi için herşeye tamam diyordum. Alttan alıyordum... En son bu bitsin deyince bende tamam dedim. Özür dilerim diye iki mesaj attı aynı gece.. Cevap vermedim. Ayrıldıktan sonra ise
1buçuk yıl oldu ayrılalı. Ayrıldıktan 15gün sonra aradı neymiş efendim onda eşyalarım varmış filan.. Dedim almıyorum ne varsa sende dursun. Aramadı bidaha ta geçen haftaya kadar. Araya 4kişi koymuş numaramı bulmak için normalde değiştirmiştim numaramı.
Bu şimdi sivas.da bir kız arkadaşına söylüyor kız sosyolojide bi çocuğa söylüyor o da yurttaki biri ile iletişime geçip yurttaki sınıf arkadaşımdan numaramı buluyor.
Üstelik o memlekette okuyor ben sivas.da okuyorum. sınıf arkadaşım numarayı vermiş tabi bilmiyor kim için istendiğini. Aradı diyor öyle ortak 1 arkadaş bulunca arayıp hal hatır sorayım dedim ddi. Kuyruklu yalan hemde.
diyorum kimmis madem ortak arkadaş benim bilmem gerek. Yok diyor sen onu tanımıyorsun o seni tanıyor. ne yapıyorsun falan dedi. Iyi dedim okuldur derslerdir falan uğraşıyorum. Eee başka?dedi dedim üniversite ortamı işte. Yine eee dedi. 4-5.defa sordu belli yani kız arkadaş meselesine konuyu getirmeye çalışıyordu. Söylemedim bende
inat değil mi. Dedi memleketteki en yakın arkadaşından istedim numaranı vermedi. Bende ben kimseye ver veya verme demedim Ama onlar seninle olan ilişkim süresince ne kadar sıkıntı ve keder yaşadığımı gördüler diye vermemişlerdir belki dedim.
Himm..dedi durdu bi müddet. Hep ben sustum o sordu konuştu. Dönem uzatıyormuş. O da 4.sınıf.. Dedim benim alttan hiç dersim yok bitiriyorum inşallah, tekrar dönüp çok mu sıkıntı yaşadın benimleyken dedi. Yani sende biliyorsun söylemeye gerek varmı? dedim. Yine sustu. Neyse sınavın var seni meşgul etmeyeyim Allah'a emanet ol kendine iyi bak falan dedi. Bende sağol sende dedim kapattım.
Iyi yapmadım mi sizce?
1buçuk yıl oldu ayrılalı. Ayrıldıktan 15gün sonra aradı neymiş efendim onda eşyalarım varmış filan.. Dedim almıyorum ne varsa sende dursun. Aramadı bidaha ta geçen haftaya kadar. Araya 4kişi koymuş numaramı bulmak için normalde değiştirmiştim numaramı.
Bu şimdi sivas.da bir kız arkadaşına söylüyor kız sosyolojide bi çocuğa söylüyor o da yurttaki biri ile iletişime geçip yurttaki sınıf arkadaşımdan numaramı buluyor.
Üstelik o memlekette okuyor ben sivas.da okuyorum. sınıf arkadaşım numarayı vermiş tabi bilmiyor kim için istendiğini. Aradı diyor öyle ortak 1 arkadaş bulunca arayıp hal hatır sorayım dedim ddi. Kuyruklu yalan hemde.
diyorum kimmis madem ortak arkadaş benim bilmem gerek. Yok diyor sen onu tanımıyorsun o seni tanıyor. ne yapıyorsun falan dedi. Iyi dedim okuldur derslerdir falan uğraşıyorum. Eee başka?dedi dedim üniversite ortamı işte. Yine eee dedi. 4-5.defa sordu belli yani kız arkadaş meselesine konuyu getirmeye çalışıyordu. Söylemedim bende
inat değil mi. Dedi memleketteki en yakın arkadaşından istedim numaranı vermedi. Bende ben kimseye ver veya verme demedim Ama onlar seninle olan ilişkim süresince ne kadar sıkıntı ve keder yaşadığımı gördüler diye vermemişlerdir belki dedim.Himm..dedi durdu bi müddet. Hep ben sustum o sordu konuştu. Dönem uzatıyormuş. O da 4.sınıf.. Dedim benim alttan hiç dersim yok bitiriyorum inşallah, tekrar dönüp çok mu sıkıntı yaşadın benimleyken dedi. Yani sende biliyorsun söylemeye gerek varmı? dedim. Yine sustu. Neyse sınavın var seni meşgul etmeyeyim Allah'a emanet ol kendine iyi bak falan dedi. Bende sağol sende dedim kapattım.
Iyi yapmadım mi sizce?

