Yurtidisi iphone 3gs aldım unlock yardım!!!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
turko9999

turko9999

Üye
    Konu Sahibi
Yurtidisi iphone 3gs aldım unlock yardım!!!!!
Arkadaslar yurtidisindan iphone 3gs aldım. Hala yurtdisindayim iphone jailbreak yolu ile unlock yapılmış ve versiyonu 3.1.2 versiyonu 4.1 veya üzeri yapmak istiyorum su anda ve Turkiye ye dönünce pasaporta işleteceğim.herhangi bir Versiyona güncelleme yaptıktan sonra jailbreak yapmam gerekiyorsa pc den bağımsız (untethered deniyormuş galiba) olarak yapmak istiyorum. Bana jailbreak yolu ile mı unlock yapmam gerektiğini , jailbreak gerekiyorsa hangi yolları izlemem gerektiğini anlatabilirmisiz?
 


hakankurban

hakankurban

Üye
kardeşim basebandını sakın yükseltme basebandı yükseltirsen ipad basebandı yapman gerekecek custom dosyaları ile çalış
 
turko9999

turko9999

Üye
    Konu Sahibi
Ben iphone den pek anlamıyorum ama biraz inceledim cydia da 4.1 ve 4.3 e shsh kaydı var gözüküyor ne yapmalıyım?
 

_Faruk

Üye
update et 4.3.3 e unlock olması lazım snowbreeze ile jb yap
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt