yurtdışından telefon getirme(yardım)

  • 4 Ekim 2012
  • 1218 Okunma
  • 13 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Arkadaşlar arkadaşımin arkadaşi yurt dışına gııdp telefon getiyormuş bizim arkadaşada sormuş sanada getitrelim demiş oda galaxsy s3 demiş 1.100 tl demiş Amerakiada sizce normalmi Türkiye sokunca sorun olurmu? Olursa ne yapariz.
     


    Yazan: MoonLife01
  2. Amerika fiyatıyla ilgili bilgim yok fakat Türkiye'ye getirdiğinde pasaport kaydı gerekecek buda 100:tl: idi galiba :hmmm
     
  3. Arkadaşım güzel Türkçemizi niye katlediyosun yardım edin yazmak zor mu?
     
  4. başlık düzenlendi. Lutfen konu başligi seciminde forum kurallarina uyunuz.
     
  5. ne getirirsen getir +130 tl vericen onu unutma
     

  6. Yani Türkiyedeki telefon fiyatiyla aynı anlama gelmez dimi
     
  7. Türkiye de 1500-1700 arası falan :) yurt dışından 1100 + 130 =1230 tl ... Yani en az 250 lira kar
     
  8. İranda S3 1000 TL, ne güzel fiyatlar yahu :) Bu arada ucuza alırsın ama satarken de yurt dışı cihaz olduğu için ucuza satarsın, onuda göz önünde bulundur..
     
  9. yurtdişindan alacaginiz cihaz yurt ici fiyatinin yarisina gelmiyorsa riske girmeye degmez. En azindan garantili cihaz kullanip satarken rahatca satabilirsiniz. İmkaniniz varsa simkilitli cihazi ucuza alip burada unlock edin. O zaman buyuk fiyat farki olur ve ugrastiginiza deger.
     
  10. 1100 liraya getiriyor ise tavsiye etmem şahsen 100 lira vergi dairesine 20-30 lira kayıt işlemine vereceksin satmaya kalksan daha ucuza satarsın ki ben olsam kayıtlı da olsam tr dışandan gelen cihazı 2. el almam 1500 liraya rahat rahat bulursun cihazı 250 tl batırmaz seni :good:
     
  11. Artık millet 2.el telefon alırken ilk sordukları soru ; garantisi var mı ? hangi firma ? Yurt içi garantili mi ? bu 3 soru onları tatmin etmiyorsa almıyorlar..o yüzden yurt içi cihazı ve bilindik firma garantili cihaz almanı öneririm.
     
  12. 1 ay icinde yurt disindan gelmis bir pasaport ile vergi dairesine telefonun imeisini vererek 100 lira yatiriyosun sonra vodofone avea turkcell gibi bi yerden 10lira karsiligiyla telefonu actiriyosun

    ben arabistanda s3 aldım 1200 liraya 1310 a geldi benim aldığım zamanlar mağazalarda en az 1800 e s3 vardı 500 lira az değil telefondada bi problem yok
     
  13. bence hiç ugraşma derim 250 tl için.:aman2:
     
  14. En az 250 tl kar... Ama senin nasıl bi kullanıcı olduğun da önemli... Eğer temiz kullanırsan yurt dışı olabilir ama temiz kullanmazsan 250 tl daha ekleyebilir, garantili alırsın... Hoş düşme, kırılma falan onlara kullanıcı hatası diyo ya :) karar senin :)
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
22/09/2018 - 12:48