Yurtdısından gelme iphone 3g 8gb yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mctn

Üye
    Konu Sahibi
Yurtdısından gelme iphone 3g 8gb yardım
Arkadaşlar amerikadan 3g 8gb getirdim 3 gün önce pasaporta kayıt ettirdim ama 2 gn geçmesine ragmen hattı takınca çekmiyor telefon acaba herhangi bir program falan mı yüklemek lazım?
 


daniel_23

daniel_23

Üye
telefon unlock mu?
 

mctn

Üye
    Konu Sahibi
evet 4.0.1 jb yani jailbreakme sitesinden yaptım şu anda telefonun her türlü uygulamasını kullanıyorum telefon açılıyor yani ama sim kartı takınca pin soruyor giriyorum sol üstte çekme yeri varya orda çekmiyor gözüküyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt