Yurtdışından alınan telefon kaydı

Sponsorlu Bağlantılar

umt1001

Üye
    Konu Sahibi
Yurtdışından alınan telefon kaydı
26 ağustosta türkiyeye döndüm yurtdışından telefon almıştım 17 yaşında yaşında olduğum için e devlet şifresi alamıyorum , vergiyi ödedim turkcell vodafone bayiliklerine gittim eskiden yapıyorduk ama artık yapmıyoruz dediler ne yapmam lazım ?
 


UpOneTR

UpOneTR

Üye
birisinden pasaport bulman gerek :)
veya eski bir telefon lazım imei kayıtlı çoğu telefoncu yapar :) fiyat konusunda bilgim yok :)
 

umt1001

Üye
    Konu Sahibi
Ben telefonu kanadadan aldım annemin pasaportu var ama giriş belgesi gerekmiyor mu ?
 

umt1001

Üye
    Konu Sahibi
ama vergiyide kendi tc kimlik no üzerimden yatırdım şimdi yine 115 tl yatırmak istemiyorum
 


Üst Alt