Yurt Dışından İphone 3G 3.1.3. (AT&T)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
scrtfckr

scrtfckr

Üye
    Konu Sahibi
Yurt Dışından İphone 3G 3.1.3. (AT&T)
Merhaba, bugun itibariyle yurtdısından 3g iphone 16 gb. geldi. Telefonun isletim sisteminde 3.1.3 (AT&T) olarak yazıyor. Simdi bu telefon jailbreak olur mu? Kullanılabilir mi?

Sunuda belirtim , modem firemware i: 05.12.01
 


coubable

Üye
olur
 
scrtfckr

scrtfckr

Üye
    Konu Sahibi
Dostum bilgin varsa biraz daha acıklayıcı olurmusun nasıl olur yani kime sorduysam olmaz diyorr!!

--------------- Ekleme ---------------

Evett........ bilgisi olan arkadaslar?
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
j.b yaparsın ama unlock olmaz yani sim kart özelligini kulanamazsın ipod olarak kulanırsın at&t iphone konusunda en katı kuralları olan amerkadaki bir gsm sirketi keşke başka bir gsm şirketinden aldırsaydın diger gsm şirketleri belli bir ucret karşılıgında ( 15.20 dolar gibi ) telefonunu serbeset bırakıyorlar ama at&t milyon dolar versen unlock yaptırmıyor
 
scrtfckr

scrtfckr

Üye
    Konu Sahibi
Geriye bir tek unlock olmasını beklemek kaldı yani
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt