Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Yurt Dışından İphone 3G 3.1.3. (AT&T)
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
scrtfckr
Üye
Konu Sahibi
Yurt Dışından İphone 3G 3.1.3. (AT&T)
Merhaba, bugun itibariyle yurtdısından 3g iphone 16 gb. geldi. Telefonun isletim sisteminde 3.1.3 (AT&T) olarak yazıyor. Simdi bu telefon jailbreak olur mu? Kullanılabilir mi?
Sunuda belirtim , modem firemware i: 05.12.01
coubable
Üye
olur
scrtfckr
Üye
Konu Sahibi
Dostum bilgin varsa biraz daha acıklayıcı olurmusun nasıl olur yani kime sorduysam olmaz diyorr!!
--------------- Ekleme ---------------
Evett........ bilgisi olan arkadaslar?
Dawn
Emekli Yönetici
j.b yaparsın ama unlock olmaz yani sim kart özelligini kulanamazsın ipod olarak kulanırsın at&t iphone konusunda en katı kuralları olan amerkadaki bir gsm sirketi keşke başka bir gsm şirketinden aldırsaydın diger gsm şirketleri belli bir ucret karşılıgında ( 15.20 dolar gibi ) telefonunu serbeset bırakıyorlar ama at&t milyon dolar versen unlock yaptırmıyor
scrtfckr
Üye
Konu Sahibi
Geriye bir tek unlock olmasını beklemek kaldı yani