Yurd dışı malı (cydia acılmıyor)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

metropol_00

Üye
    Konu Sahibi
Yurd dışı malı (cydia acılmıyor)
Bilen arkadaslar bi göz atın yardım.
Bunun için winscp / iphonebrowser / diskaid gibi bir program ile iPhone'abağlanıp "private>var>lib>apt" klasörü içerisinde aşağıda yazılı kaynağı silin ve cihazınızı yeniden açın. Cydia sorunsuz olarak açılacaktır.

Silmeniz gereken kaynak :

cydia.zodttd-1.com_repo_cydia_dists_stable_main_binary-iphoneos-arm_Packages. BÖyle dedilerde arkadaslar , ben nasıl private>var>lib>apt ' e ulasacagım :S winscp de indirdim ama beceremıorum yardımmm....?!! nası bağlanıp yapıcagım

--------------- Ekleme ---------------

İphone 2g 3.1.2 yurt dışı malı .. cydia dan bı kez oyun ındırdım sonra acılmıyor loadıng yazıyor hep bu sorunu nasıl çözebilirim ??? :$
 
hakankurban

hakankurban

Üye
arkadaşım cihazı önce orjina ipsw dosyası ile restore et daha sonra jailbreak yap düzelir sorunun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt