metropol_00
Üye
Yurd dışı malı (cydia acılmıyor)
Bilen arkadaslar bi göz atın yardım.
Bunun için winscp / iphonebrowser / diskaid gibi bir program ile iPhone'abağlanıp "private>var>lib>apt" klasörü içerisinde aşağıda yazılı kaynağı silin ve cihazınızı yeniden açın. Cydia sorunsuz olarak açılacaktır.
Silmeniz gereken kaynak :
cydia.zodttd-1.com_repo_cydia_dists_stable_main_binary-iphoneos-arm_Packages. BÖyle dedilerde arkadaslar , ben nasıl private>var>lib>apt ' e ulasacagım :S winscp de indirdim ama beceremıorum yardımmm....?!! nası bağlanıp yapıcagım
--------------- Ekleme ---------------
İphone 2g 3.1.2 yurt dışı malı .. cydia dan bı kez oyun ındırdım sonra acılmıyor loadıng yazıyor hep bu sorunu nasıl çözebilirim ???
Bunun için winscp / iphonebrowser / diskaid gibi bir program ile iPhone'abağlanıp "private>var>lib>apt" klasörü içerisinde aşağıda yazılı kaynağı silin ve cihazınızı yeniden açın. Cydia sorunsuz olarak açılacaktır.
Silmeniz gereken kaynak :
cydia.zodttd-1.com_repo_cydia_dists_stable_main_binary-iphoneos-arm_Packages. BÖyle dedilerde arkadaslar , ben nasıl private>var>lib>apt ' e ulasacagım :S winscp de indirdim ama beceremıorum yardımmm....?!! nası bağlanıp yapıcagım
--------------- Ekleme ---------------
İphone 2g 3.1.2 yurt dışı malı .. cydia dan bı kez oyun ındırdım sonra acılmıyor loadıng yazıyor hep bu sorunu nasıl çözebilirim ???

