Yunanistandaki Yangının Uzaydan Görüntüsü !..

Sponsorlu Bağlantılar

ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
    Konu Sahibi
Yunanistandaki Yangının Uzaydan Görüntüsü !..
Yunanistandaki Yangının Uzaydan Görüntüsü !..

Yunanistan'da Mora yarımadasında 3 günde 61 kişinin ölümüne yol açan orman yangınları, söndürme çalışmaları için çeşitli ülkelerden gelen yardımlara karşın hâlâ kontrol altına alınamadı.

Şu ana kadar yanan ormanlık arazinin 100 bin hektarı aştığı açıklandı. Yangın dünyada son 150 yılda en çok can kaybına yol açan orman yangınları arasındaki yerini aldı.

























İ.Haber
 


a21a

a21a

Emekli Yönetici
Nerede olursa olsun. orman yangınlarına tahammül edemiyorum. çok üzülüyorum. tek oksijen kaynağımız çünki. ölenlerde cabası.:(
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
    Konu Sahibi
Evet Haklisin Ormanlar Dunyanin Cigerleri. Hangi Ulkede Ve Nerede Cikarsa Ciksin Bunun Sonuclarini Tum Dunya Cekmek Zorunda Kaliyor.
 
Exalans

Exalans

Üye
yazık ya
 
Altun.

Altun.

Üye
yunan munan ama üzüldüm genede bee
 
irun

irun

Üye
Ormanın, yeşilin Yunan'ı Türk'ü olur mu. Kayıp hepimizin kaybı..
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
biz millet olarak 2 tane ot buldukmu hemen üstünde yatıp, hemen mangal yapmaya alışmışız.
hadi yakmak sorun deil de söndürmemek. yani nasıl birşeydir bu ya.
ben kendimi düşünemiyorum ateşi yak bırak git. peh!
 
mservank

mservank

Üye
yani gerek ülkemizde olsun olmasın o oksijenden herkes faydalanıyor kundaklıyorlar neden yapıyorlarsa
 

omayra

Üye
Dünyanın hazinesi ormanlar. Çok üzüldüm yangınlara. Umarım yaralar tez zamanda sarılır.
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
Çok üzücü yaaa.Bu sene her yer yandı :(
 
B@TuH@N

B@TuH@N

Üye
çok ürkütücü dehşet verici görüntüler bir daha dünyanın hiçbir yerinde bu denli büyük yangınlar çıkmaz inşallah.
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Yandı demek yanlış aslında yakıldı demek daha mantıklı bence :sinir
 
cllgr

cllgr

Üye
niye bu yangınlar yunanistan,bulgaristan,türkiye,iran v.b. gibi yerlerde çıkıyorda.fransa,ingiltre,almanya gibi ülkelerde çıkmıyor.bide yangınlardan hemen sonra yangın söndürme uçaklarından bahsediliyor.bu yangın söndürme uçaklarını kim imal ediyor? aklıma komple teorileri geliyor birileri bunları satmak için birilerini satınmı alıyor acaba? bu işdeki rant ne kadar? bu yangınların bu kadar çok vede büyük olması bunları aklıma getiriyor.çokmu şüpheciyim?
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
cllgr bence o kadar da komplo teorisi üretmeye gerek yok :)
 
ALican35

ALican35

Üye
yandı gitti gene kimbiLir kaç hektar orman ve giden su , gelecek için hepsi kötü birer adım :(
 
cllgr

cllgr

Üye
ναη_нσιנ∂σηк;445482' Alıntı:
cllgr bence o kadar da komplo teorisi üretmeye gerek yok :)

hep aynı ülkelerde vede sürekli olunca insanın aklına ister istemez geliyor.:)
 
The_Punisher

The_Punisher

Üye
yazık çok yazık dünya adına büyük kayıp
 

Benzer Konular

Haydar
Cevap
1
Görüntüleme
464
larten123
Haydar
Cevap
5
Görüntüleme
563
dready112
Albert Einstein
Cevap
0
Görüntüleme
852
Albert Einstein


Üst Alt