Yrdım lütfen 5800 xpresmusic tema

Sponsorlu Bağlantılar

Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Yrdım lütfen 5800 xpresmusic tema




ARKADAŞLAR BU RESİMDEKİ TEMAYI DEGİİL DİKKATLI BAKIN BURADAKİ OPERATÖR YAZISININ ALTINDAKİ MENÜ İKONLARI İLE MENÜ İKONLARININ ALTINDAKİ METİNNG,LİVECAST FİLAN YAZIYOR BUNLAR NASIL OLUYOR
 
  • Beğen
Tepkiler: iamlegend1 ve standbyy


CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
arkadaşım o telefonun kendi menü çubuğu bazı telefonlarda var bağzılarında yok ve sanırım onu yapmak için bi programda var s60 programlar bölümüne bakarsan bulabilirsin:oke:
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kanka söyledigin şeyle alakası yok baıları var bazıları yok bu telefonun cigerini söktüm ben nokia dispiritörlügüne kadar aradım ama öyle bir ikon yok diyorlar ama burada ve bunun gibi bir cok temada ben görüyorum nasıl oluyor bu bunun bi programı var ama s60 uygulamalarınında altını üstüne getirdim yok bulamadım
 
RealMorphine

RealMorphine

Üye
kanka söyledigin şeyle alakası yok baıları var bazıları yok bu telefonun cigerini söktüm ben nokia dispiritörlügüne kadar aradım ama öyle bir ikon yok diyorlar ama burada ve bunun gibi bir cok temada ben görüyorum nasıl oluyor bu bunun bi programı var ama s60 uygulamalarınında altını üstüne getirdim yok bulamadım
söylediği gibi |-) |-)

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşlar birde http://www.maxicep.com/cep-telefonlari-genel/arkadaslar-yrdim-plz-365058.html benim konuma yardımcı olurmusunuz
 


Üst Alt