yorumsuz manyaklar :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
yorumsuz manyaklar :D





YORUMSUZ MANYAKLAR
 
Tepkiler: Mehmet, Necmati ve Tuba.Erva

Mehmet

Emekli Yönetici
Hay Allahım ya
 

anl_tr

Emekli Yönetici
bunlar insan degil
 

aLone

Üye
allah belanızı virsin
 

max110

Üye
Nerde yaparım Bunu acaba Bi yetkili yok mu ya?
 

Hkn's

Üye
tiplere bak ya
 

kol@j

Üye
onlara göre gayet normal...
Allah selamet versin...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...