Burak Üye samsung elektronik aletlerde başarılı. ama telefonda basarılı değil. e250 faciasını biliyorsundur.
Burak Üye alanın elinde kaldı dandik telefon bende aldım 160'a sıfır daha 1 sene olmadan ekranı filan bozuldu. ''nokia'dan sasmamak lazım''
alanın elinde kaldı dandik telefon bende aldım 160'a sıfır daha 1 sene olmadan ekranı filan bozuldu. ''nokia'dan sasmamak lazım''
Anıl Umut Emekli Yönetici Oguzc@N' Alıntı: bunun kadar ilgi gormez ama senin icin acalim ilerleyen gunlerde Genişletmek için tıkla ... Benim için açma bilader.
Oguzc@N' Alıntı: bunun kadar ilgi gormez ama senin icin acalim ilerleyen gunlerde Genişletmek için tıkla ... Benim için açma bilader.
Samsun55'' Üye PhyscoDevil' Alıntı: herkeste iphone var bizde c5 le gecinioruz Genişletmek için tıkla ... aynen
Samsunspor Emekli Yönetici Allah hepinize daha güzeLini nasip etsin kardeşLer bu arada N95 8gb' ımı satabiLirim
Revengeful Emekli Yönetici minoo' Alıntı: 5800 alacağıma Star'ımla kalırım daha iyi..hiç sevmiyorum o telefonu Genişletmek için tıkla ... En iyisini yaparsın
minoo' Alıntı: 5800 alacağıma Star'ımla kalırım daha iyi..hiç sevmiyorum o telefonu Genişletmek için tıkla ... En iyisini yaparsın
Samsunspor Emekli Yönetici minoo' Alıntı: yok abim ben Star'ımla iyiyim Genişletmek için tıkla ... sen de starsın Sistırım