Yolların ustaları..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Reşwan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Yolların ustaları..












































 
Tepkiler: X_MaN_YaK, Kral 63 ve tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
5 dakika minübüs beklediğimizde şekilden şekile girip oflayıp pufladığım zamanlar bu resimler aklıma gelir
 
Tepkiler: Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
trendeki görüntü beni baya şaşırttı.
 

tragedie

Emekli Yönetici
muhtemelen fotograf hindistanda çekilmiş nüfus çok fazla oldugu için onlara gayet normal geliyor bu resim
 

Reşwan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Burda görsek herkez telefona sarılır hemen. dediğin gibi onlar için gayet normal alışıldık.
 

MetQ7

Üye
Baharat ülkesidir neresi olcak başka
 

qirL1903

Üye
Sosyoloji dersinden hatırlıyorum bu resmi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...