Yokmu yardım etcek bi kul ya :@

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

can_bil5

Üye
    Konu Sahibi
Yokmu yardım etcek bi kul ya :@
Iphone 3g normal calısıyorken bi saat dokunmadım elıme aldıgımda orta tus çalışmıyordu yokmu bilen :!!!! :(
 


Revengeful

Emekli Yönetici
Orta tusla açma/kapama tuşuna basili tut. Resetleniyor mu bakalim

--------------- Ekleme ---------------

Yaklaşık 10 sn tut
 

can_bil5

Üye
    Konu Sahibi
restore yapıyorum olsun denerım :(
 
carantinas

carantinas

Üye
başlığı orta tuş calısmıyor diye de acabilirdin.. yani başlık niye böyle anlamadım.. orta tuş calısmıyorsa yukledigin en son programı sil entegrasyon sonucu yukldigin program calısmıyordur oda olmazsa restore etmeyi dene oda olmadı home tusun bozulmuştur.. kul yapısı netice de..
 

can_bil5

Üye
    Konu Sahibi
calısıyormus restore ederken hata veriyor :s
 
hayvan

hayvan

Üye
activator var mı telefonda ya da disable home button ?cydia dan yüklemiş olabilirsin farketmeden
 

can_bil5

Üye
    Konu Sahibi
cydia yüklüydü telefonda restore ettim olmuyor ?
 
carantinas

carantinas

Üye
bitane home tusu al sorunun cozulsun. yani programsal değilse muhtemelen donanımsal 30 lira civarında bulabilrsin tuşu. ha takmayı da bilmiyorum dersen sana 50 liraya patlar. bu iş.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt