başlığı orta tuş calısmıyor diye de acabilirdin.. yani başlık niye böyle anlamadım.. orta tuş calısmıyorsa yukledigin en son programı sil entegrasyon sonucu yukldigin program calısmıyordur oda olmazsa restore etmeyi dene oda olmadı home tusun bozulmuştur.. kul yapısı netice de..