ALpeRenBuGRa
Üye
Yine Yeniden Merhaba Maxicep !..
YINE YENIDEN MERHABA MAXICEP !..
Kendimce geçerli sayılabilecek bazı şahsi nedenlerden dolayı Maxicep'e 20 gün uğrayamamıştım. Bugünden itibaren kaldığım yerden devam edeceğim.
Paylaşımlarıma yorum yazan, beğenilerini ve tebriklerini sunan tüm Maxicep Ailesine TEŞEKKÜR EDERİM.
Kendi Sloganımı tekrar yazayım:
Kendimce geçerli sayılabilecek bazı şahsi nedenlerden dolayı Maxicep'e 20 gün uğrayamamıştım. Bugünden itibaren kaldığım yerden devam edeceğim.
Paylaşımlarıma yorum yazan, beğenilerini ve tebriklerini sunan tüm Maxicep Ailesine TEŞEKKÜR EDERİM.
Kendi Sloganımı tekrar yazayım:
"Maxicep Maxipaylaşım"




