StartTheGame
Üye
Yine Lumia Yine sorun
Beyler Lumia bu sefer wi-fi mi görüyor ama şifreyi değiştirdim arayüzden alt komşuda vardı girmesin diye wifiye girmeye çalışıyorum görmedi diyor ama diğerlerini görüyor. Şifreyi değiştirdikten sonra oldu şifre kutusu falanda gelmiyor nasıl düzelitceğim bıktım bu sorunlardan arkadaş ya

