Yine doğalgaz faciası...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
doctorrr

doctorrr

Üye
    Konu Sahibi
Yine doğalgaz faciası...
İstanbul'un Gaziosmanpaşa ilçesinde karbonmonoksit zehirlenmesi sonucu anne ile 4 çocuğu hayatını kaybetti.



İstanbul'da doğalgaz faciası yaşandı.

Gaziosmanpaşa Şemsipaşa Mahallesi'nde iddiaya göre anne Hamide Özyapı (34) ile çocukları Gülay (16), Güliz (13), Kamil (11) ve Yusuf (9) doğalgaz zehirlenmesi sonucu hayatını kaybetti.

Yakınlarının uzun süre haber alamaması sonucu eve kontrole gelince fark edilen olay sonrası Gülay, Güliz ve Kamil Özyapı'nın cenazeleri Özel Duygu Hastanesi'ne anne Hamide Özyapı ile 9 yaşındaki Yusuf'un cenazesi Özel Bilge hastanesine kaldırıldı.

NTVMSNBC
 


Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
hayret ya
 

Samet.25

Allah rahmet eylesin cocuk ölümlerine dayanamıyom mekanları cennet olsun bi çare bulunsun şu nalet olayada artık belediyeler filan ekip olustursun mahalle mahalle sobalı evlerdekı sobaların bakımını yapsınlar düşünemiyolarmı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt